Slut på påsklov, närmare sommarlov!

Påsklovet slut nu då, känns surt fast vi kommer ju närmre och närme skolavslutningen.
Har jobbat på lovet bl.a. Har bokat internatrum också, känns så skönt. Nu behöver man inte tänka mer på det. Längtar! Lovet har varit rätt segt ändå, typ bara vi som hade lov. Har väl inte gjort så mkt mer än jobbat, var ute med Daniel en kväll o gick och snackade med. För er som vill veta är det 54 dagar kvar till skolavslutningen och 53 till min födelsedag, ( för er som slutar samtidigt som oss, 12e juni då). Lite läskigt att sluta 9an ändå ;o. Beställde klänning till 9ornas middag idag, hoppas den passar :) ( tänk bort blomman, för den ska jag ta bort och bilden är lånad av halens.). På skolavslutningen ska jag ha en annan blarrig lite mer färgstark med volanger.
Innan skolavslutningen ska jag med göra vid mitt hår, färga och klippa lite.
I veckan händer inte mycket, ska försöka göra klart syslöjdsarbetet och kanske musiken.. Sen har vi ett engelskatal vi ska ha inför klassen, hemskt :(. Fast det hoppas jag vi slipper denna veckan. Ska betala klassresan imon med, gött. Berlin här kommer 9C! Våra klasströjor är fina, och jag har insett att jag kommer sakna min klass men ändå ska de bli skönt! På fredag är det saftis, det sista för vår del vi blir för gamla sen, hi-hi. Känns skönt att säga att man är för gammal ;). Så det ska vi självklart på, jag och anh iaf, hoppas fler ska dit. Daniel ska säkert med också. Alla ni som är vänner med mig får gärna vara hos mig innan, men ni får fråga först! Jag är rätt gästvänlig så ni vet!
Ska bli kul att träffa tingsrydarna! Sen ska jag vara barnvakt på lördag. Nu behöver jag ju inte skriva mer denna veckan, ni vet ju hela min kommande vecka nu, om det ens är någon som läser?!
Puss och kram ;)

:) (lånad av halens)


Kommentarer
Postat av: filippa

det visas ingen bild ? :(

2009-04-19 @ 20:42:38
URL: http://filippaah.blogg.se/
Postat av: Izabelle.

HAHAHHAHA oj jag glömde lägga ut den ;)

2009-04-19 @ 21:48:26
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: filippa

hahaha :p

nu visas det (y)

2009-04-20 @ 13:46:26
URL: http://filippaah.blogg.se/
Postat av: filippa

hahaha :p

nu visas det (y)

2009-04-20 @ 13:46:45
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0