Helt slut.

Hej klockan är bara strax efter nio och jag håller på att somna.
Ni får ingen bild på outfit idag för jag har jobbat med pappa från klockan sju i morse, vaddå helt slut nu?
Jag ska inte bli snickare i alla fall, mina händer är just nu fail...

Fler måste anmäla sig till min tävling om det ska bli något så ni vet!


Imorgon ska en vän till mig gästblogga i min blogg, så jag kommer inte skriva själv imorgon troligtvis. Vi får se om det blir något intressant. Ha det bäst alla så ska jag krypa ner i min säng nu.
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: filippa

sv; jag med..

det var nästan så jag bör´jade gråta lite gläde igår.... <3

2009-08-04 @ 22:18:24
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0