Internat <3

Tjabba tjena.
Bion igår var sjukt rolig, HAHAH :)!! Nej, men den var faktiskt rolig och jag tycker att den är sevärd om man gillar komedier. Den får 4 stolar av 5 stolar.
Idag blev chillidill dag, åt frukost sent, duschade, läste lite i "Vänaste Land" av Åke Edwardsson. Tycker om hans böcker. Jag kan rekommendera den boken!
Efter jag läst åt jag lunch och kollade på Family Guy med min nya familj. Det är najs att ha en familj där alla är ungefär lika gamla. Nu pratar jag alltså om mina internatkompisar.
Efter det stack jag in till stan och sen hem till världens bästa :)!
Har nyligen kommit hem därifrån och ätit kvällsmat. Snart blir det då att sova.
Lovar att komma igång med lite Outfit's och tävlingar snart igen , då man kommit in lite mer i skolan.

Internatliv är verkligen härligt, jag var helt emot det först. Vet egentligen inte varför men jag var i alla fall det. Sen efter öppethus här på skolan ville jag bo på internatet.
Sen blev jag placerad i dubbelrum och då ville jag verkligen inte bo här. Men det löste sig, bor i ett dubbelrum själv just nu och får flytta in i ett enkelrum sen i 2an. För när jag börjar 2an försvinner 3stycken från vår våning så ska ha en av tjejernas rum. Vill ju inte flytta från våningen för vår är bäst! 8an is tha shit!
Man lär verkligen känna varandra första dagen. Våra dörrar står alltid öppna med nyckeln på utsidan förutom när vi inte är hemma och om vi kanske vill plugga och sådär. Det är sjukt härligt och det känns faktiskt som en familj. 
Jag kan verkligen rekommendera att bo på internat!
Jag tyckte det skulle bli sjukt jobbigt att dela toaletter och duschar med. 2 duschar och 2 toaletter för 7 personer. Men jag har redan vant mig. Ingenting kan för tillfället bli bättre, eller jo jag saknar mina kisemisar. Inga ludna grejer som sover i min säng längre..
Men, det är smällar man får ta. Just nu vill man inte byta ut internatet mot en lägenhet, verkligen INTE!

Är ju med i veckans blogg här : http://feliciaz.blogg.se/2009/august/utkast-nu-ar.html . Rösta om ni vill.
Nu ska jag sova, frukost kvart i 8 imorgon.
Take Care
Izabelle



Ni får en bild på mina saknade bebisar här, fina va :D ?

Kommentarer
Postat av: Bebisarna

Hej Matte!Vi saknar dig oxå.Det är inte lika skönt att hos sova stormatte.Ses på fredag!!!

2009-08-23 @ 23:13:45
Postat av: allis

sv; gör det , gissa gärna efter ledtråden också ;)

2009-08-24 @ 17:53:47
URL: http://aallisss.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Moget mamma ;) bra rykte jag fick nu, alla mina kompisar kommer tro att jag tror katter kan prata -.-

2009-08-24 @ 20:29:11
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Anne

Djur kan "prata", det vet du väl!!

Nu har också forskning visat att djur är smarta, det du... Fast det visste vi, eller hur!

2009-08-24 @ 22:45:48
Postat av: Anonym

Djur kan "prata", det vet du väl!!

Nu har också forskning visat att djur är smarta, det du... Fast det visste du, eller hur!

2009-08-24 @ 22:47:25
Postat av: Izabelle

Nu blir det snart släktträff på bloggen ;)

2009-08-25 @ 14:05:13
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Felicia

Grattis du är en av de 7 som har gått vidare till omgång 2 i min tävling ( veckansblogg )

dax för dig att skaffa röster ! :D

ett STORT grattis till dig :D

/ iah

2009-08-30 @ 20:33:05
URL: http://feliciaz.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0