Ny månad och nya möjligheter

Hej alla vänner små.
Nu vart det dags för ny månad och hela faderullan. Redan augusti vet inte riktigt vad sommarlovet har tagit vägen. Jag har liksom inte gjort så mycket vettigt förrän nu i slutet av det och ändå har det gått så snabbt. Ja man kan inte alltid veta hur saker och ting går till. Bytade nyss blad i min fina Troja almanacka för jag kom på att det var ny månad. Denna månaden får man titta på veteranerna hihi.
Jag sov till halv 12 idag och när jag vaknade satte jag mig på balkongen. Det blåste alldeles för kallt så jag gick in och la mig i soffan under filten istället. Sen har jag försökt dansa balett men det gick sådär bra så jag och mamma satte på filmen Mammut istället. Det var helt okej, har dock sett bättre filmer. Den var 2 timmar och blev lite dryg.
Såg föresten Wallander-Kuriren igår, den var lika bra som alla andra Wallander filmer!
Jag och min söta mamma har suttit på balkongen och druckit kaffe och pratat skit, nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi kan beställa lite kinamat.
Ikväll ska vi bada i en sån vedeldad badtunna, det är sjukt skönt!

Nu är det i alla fall
- 6 dagar kvar till Karl-Oskar dagarna och rixfm
- 14 dagar till jag flyttar och söte kommer hem igen..
- 18 dagar till skolan börjar
- 46 dagar till seriepremiären som är hemma mot Almtuna.

Tiden går så sjukt fort hela tiden, men det kommer bli bra. Ska bli skönt att få prova på något nytt som jag nog skrivit ungefär sju miljoner gånger.
Take Care alla!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Pontus Lägge

Heja trooooja!!

2009-08-02 @ 16:18:26
URL: http://laggz.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Jag håller med dig till 110% Pontus (: Tänker du fortfarande gå gymnasiet där ;) ?

2009-08-02 @ 16:51:38
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Pontus Lägge

Ah.. eller jag ska söka och se vart det leder iaf! Men man får ju alltid hoppas. isåfall får du ju visa mig runt i Ljungby ;)

2009-08-02 @ 19:37:23
URL: http://laggz.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0