Ny vecka och snart skolstart

Kan börja med att meddela att det inte blev något med min tävling, för få anmälda. Tråkigt!
Får se om jag hittar på något annat så småningom..

Idag blev det en Skånetur, vi körde inom Kivik sen ner till Ystad. I Ystad gick vi en sväng sen körde vi hem igen. Jag gillar impulsutflykter. Nu har jag fullt upp sista veckan innan flytt. Mycket som ska hinnas med vill jag lova.
På tisdag ska jag "säga hejdå" till några vänner. Jag kommer ju komma hem här rätt ofta ändå, kanske inte varje helg.. Men jag lär ju vara här på loven och så, denna hålan är ju trots allt mitt hem. Onsdag blir nog Kungsbacka med min kära mor och på torsdag blir det nog Ljungbydagarna om Anh ville. Kan vara trevligt minsann. Fredag förmiddag och kanske till och med eftermiddag kan jag nog träffa några till som vill säga hejdå? I alla fall innan sju, för på kvällen är det hockeyn som gäller. Vi kanske skulle äta skaldjur och sådär med. Någon gång denna veckan ska jag hinna med att börja övingsköra också. Annars får min kära far offra sina helger till det, för min skull.


Trojas match mot Fishtown Pinguins på fredag med start 20.00 sänds på http://lgsports.blogspot.com/ med sändningsstart 19.30. Det får ni inte missa!
Har för mig Kecke sa att om tillräckligt många tittar kommer kanske fler matcher att visas och det vill vi väl?
Hittade ett matchprogram i bilen från en gammal match när vi var ute på äventyr. Jag blev asglad, jag hade slängt alla mina andra och det kan ju faktiskt vara kul att ha något kvar från denna säsongen. Eller ja förra säsongen kanske man ska säga nu, den nya drar ju igång snart. I alla fall säsongen 08/09.. Det bästa var att programmet var från matchen mellan Troja-Lakers hemma i Hovet när Troja vann med 4-2?!?! Om jag inte minns helt fel då! Troja vann i alla fall den.
 För de förlorade första matchen i Lakerdoooome, vann hemma och vann sen på straffar sista matchen i Lakerdome. Två matcher vunna av tre vilket betydde att de vann Kronobergsderbyt. Det var fina löpsedlar dagen efter "Troja Bäst i Kronoberg!"

Ni får en bild från framsidan av programmet:



Ja, redan tisdag imorgon igen då. Sommarlovet har flugit iväg, vart vet jag inte riktigt. Men jag är nöjd med mitt lov!
Flytt lördag och söndag skola sen redan på onsdag. Visserligen bara ettorna som börjar då, men ändå SJUKT NERVÖST! Jag känner inte många, typ två som ska börja ettan bara och vi kanske inte ens kommer i samma klass. Men det ska nog bli bra, kanske hinner lära känna någon på internatet innan skolstarten. Får hoppas det!

Jag har precis kollat på Lipstick Jungle och det är sjukt bra. Blir att kolla på resten av Beck nu efter nyheterna. Man kommer ganska snabbt in i de filmerna ändå, även om  man inte sett filmerna från början.

Dagens outfit kör vi idag med:



Lila tajts från H&M
Lång polo från H&M
Armband från MQ
Plast pärlhalsband som är guldfärgat minns inte var jag köpt det
Har även ett grått långt linne under från Gina, för att det är mycket skönare med linne under ;).


Ha det fint allihopa så ska jag fortsätta kolla på Beck
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: filippa

Bra inlägg :)

- Troja är bäst!

<3

2009-08-11 @ 10:32:16
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: eller hur ;d

2009-08-11 @ 10:47:48
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: josefin

fin outfit!

kolla resultaten om veckans-blogg nu !



KRAM & tack för du ville vara med i veckansblogg !

2009-08-11 @ 20:19:07
URL: http://lillanduvet.blogg.se/
Postat av: jimmy

Fin outfit

2009-09-06 @ 00:21:33
URL: http://sjov.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0