Övningskörning är kul!

Har avnjutit en underbart god måltid ikväll.
Pappa gjorde köttfärssås av vildsvinsfärs med kantareller och till det färsk fullkornspasta samt sallad. Kanongott!
Jag har fått min laga mat skicklighet och mina laga mat skills av min far, Tack för dom säger jag!

Idag tänkte jag träffa Sofia men jag hann inte med det innan jag hade bestämt fika med Malin. Var ett tag sen nu, ganska skönt att snacka om allt och inget. Vi fikade i typ två timmar, hade endel att prata om. Nästa vecka är både hon och jag borta härifrån, eller vi pluggar i alla fall på andra ställen.
Var också nere hos moster en sväng och serverade henne kaffe och bad om inredningstips. Kunde inte bestämma mig om jag skule ha två svarta Cultkrukor eller en grå och en grå vas. Vi kör nog på det gråa.

Nu har jag och pappa precis kommit hem igen. Vi var ute och övningskörde litegranna, på en parkering! Första gången för mig, det gick över förväntan. Trodde att det skulle vara värsta mardrömmen, det var rätt kul. Ska dock hålla mig från vägarna ett bra tag till så ni kan vara lugna hihi.
Läste en väldigt bra artikel på ungsidorna på Smålandsposten. Här kan ni läsa den http://www.smp.se/ung/kronikor_ung/ovningskorning---ratt-roligt(1358102).gm jag känner mycket väl igen mig i det hon skriver. Dock bad jag min pappa läsa den innan vi drog ut och övningskörde så att han inte skulle tjata om motorljudet och sådär. Men ändå nämnde han dragningsläge?!
Jaja, någongång kommer det bli en bilförare av mig också minsann.

Dagens outfit blir det idag;



- Gråa tajts
- Långt blått linne från H&M
- Grå tunika med mönster från Gina Tricot

Nu ska jag dricka upp mitt te, äta upp min blåbärsglass, läsa lite i "Aldrig Fucka Upp" av Jens Lapidus och fortsätta sakna snutte! Bara några dagar kvar nu.. 

Ta hand om er i det svenska sommarvädret.
Puss
Izabelle.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Nu kör jag igång med en veckans blogg! :)

Om just du vill vara med.

Varför inte anmäla sig ? :)

KRAM!

2009-08-12 @ 20:59:01
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: Filippa

GRATTIS!

Du har gått vidare till min veckans blogg :)

Går in på bloggen och läs reglerna!

Sen är det bara att ragga upp röster!

KRAM

2009-08-13 @ 11:50:39
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0