Idéer tack :)!

Hej kära bloggläsare.
Hoppas ni har bättre sommarväder än vad jag har. Regnar, sen sol i fem minuter sen regn igen. Det är då man behöver en bra bok att läsa i.
Är det någon som läst "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson? I så fall, vad tyckte ni om den?
Jag och Anh skulle åkt till Ljungbydagarna idag, men vi insåg snabbt att det inte var så lönt. Blir att gå och käka på kinan ikväll istället, mysigt!
Igår var jag och mamma på Free Port och jag köpte mig ett par svarta Lacoste skor. Tänkte köpa ett par vita först men jag kommer bara göra dem skitiga ändå. På bilden kan ni också se en blommig kort jacka från H&M som jag köpte när jag var i Växjö, blev också ett par svarta låga helt vanliga Kawasakiskor. Har dock ingen bild på mina, men ni kan hitta en bild av svarta Kawasaki på Google ganska lätt ;).



Jag är med i veckans blogg hos Filippa http://filippaan.blogg.se/2009/august/finalisterna.html . Rösta hemskt gärna på mig, det skulle vara jättekul och jättesnällt! För att rösta skriver ni en kommentar "Izabelle nr 3" !
Röstar ni på mig kanske ni får en liten överraskning, vem vet! Om ni röstar och vill ha en överraskning måste ni ju även kommentera här att ni har röstat, så jag vet det.

Nå vad tycker Ni? Ska jag köra frågestund, eller veckansblogg, eller hiss och diss, eller något annat?
Alla svarar! För jag vill att det ska finnas intresse om jag ska hitta på något.
Man kanske kan ha lite olika teman, skriva lite längre och lite mer om vissa saker?

Dagens outfit är inget somrig i alla fall:



Mörkblåa chinos från Only
Turkos WESC tröja
Randiga fina strumpor som jag har köpt i Berlin hihi.

Så går det när det är höstväder mitt i augusti.
Skriver nog ett inlägg ikväller med.
Puss Izabelle.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag tycker en veckans blogg :)

KRAM!

2009-08-13 @ 13:19:19
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv; tack :)

din med!

okej. <3

2009-08-13 @ 14:08:44
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: emilia widerström

hur mycket kostar den blommiga jackan från H&M? :)

2009-08-13 @ 15:05:26
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0