Första "skolveckan" avklarad

Tideluu.
Livet leker och steker en massa. Första skoldagen i onsdags  bestod mest av presentationer av ettor och lärare. Fick reda på klasserna och mentorslärare. Torsdagen var lite olika test så de vet vilka grupper man ska hamna i.
Jag valde snabbkursen i matte, hoppas man pallar detta!
Är kalasnöjd med min klass med och skolan överlag. Har inget att klaga på nu heller!
På fredagen var det team building, vi blev indelade i lag blandat 1or, 2or, 3or. Vi fick göra olika uppgifter och tävlingar och så mitt lag vann inte x)!
Skönt att skolan är så pass liten, lättare att prata med alla och så då.. Sen när man bor på internatet lär man känna många fler och det är sjuuuuuukt kul! Jag gillar internatet :D!!
Vi är blandade samhällare, naturare och idrottselever i min klass alltså heter vi inte SP1A och sånt utan bara 1A. Det ni! Vi är fett cooooola ;).
Igår glodde vi två skräckfilmer först The Abandoned. Den var sjukt jävla äcklig men ändå riktigt bra! Sevärd tycker jag!!
Sen kollade vi på Barnhemmet, har sett halva innan men såg hela igår. Den var inte lika bra som den första men helt okej.
Idag ska jag in till stan och köpa internetsladd och ikväll blir det "En Sommar med Göran" på bio.
Skriver hur bion var senare.
Take Care
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det gott i helgen.Jag längtar till nästa för då ska jag träffa dig!!!Puss Mamma

2009-08-22 @ 12:15:29
Postat av: Marie

Ha det gott i helgen!Jag längtar till nästa helg för då ska jag träffa dig!!!!!!Puss Mamma

2009-08-22 @ 12:17:22
Postat av: allis

jätte söt blogg !

2009-08-23 @ 14:03:50
URL: http://aallisss.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

Tack för din röst innan till sommarens blogg,

NU ÄR DET FINAL MELLAN ALLA SOMMARFINALISTER!

*SÅ RÖSTA PÅ DIN FAVORIT/ER!*

// noescape :)

2009-08-23 @ 15:59:36
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: allis

Ja det kan jag göra , om du är med i min tävling ;)

2009-08-23 @ 22:25:28
URL: http://aallisss.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0