Förslag på intressantare bloggning?

Varit på ett trevligt kalas hos min kära mormor nu. Full rulle vill jag lova, jag tror dock jag har världens bästa släkt! Har alltid skoj måste jag säga.
Vi fick jättegod planka från Kvantum och kladdkaka till efterrätt, jag tog faktiskt en liten bit fast jag lovat mig själv att jag inte skulle. Men jag tänkte att jag cyklade ju på motionscykeln i förmiddags hehe.. Någon gång får man unna sig det tycker jag nog.
Imorgon och på tisdag blir det nog jobb för min del, men pengar är aldrig fel att ha. På onsdag ska vi hälsa på mamma och pappas kompisar som har fått barn. Torsdag blir nog en sväng till Hässleholm, festival där eller va det är.. Någon som är på?
Fredag-söndag blir det Växjö för hela slanten vill jag lova! Sen nästa vecka ska jag nog chilla och försöka dela upp lite kläder, vad jag ska ha här och vad jag ska ha med till Växjö och så. Får nyckeln fredagen den femtonde. Då kommer även världens bästa hem, åhhh jag längtar. Jag tror jag kommer klara detta bra alltså hehe.....
När man slutade nian kändes det som om det var hur länge  som helst till det var dags att börja gymnasiet och flytta och så men nu står man där, bara två veckor kvar. Tiden rinner iväg, jag ska från och med nu leva efter "Lev varje dag som om den vore den sista!" Man vet ju liksom aldrig. Jag och Anh kom fram till att vi inte snackat sen mitt kalas den elfte juli, dålig stil. Men hon ska med mig till Växjö, ska bli kul! Vi har ju faktiskt varit på Öland med.
Vad har jag mer gjort på lovet nu då? Jobbat litegranna, sen vart de ju Båstad med Jossi HEHEHEH........ Sen har jag varit i Växjö med Jossi och i Växjö utan Jossi. Även om jag inte har gjort så mycket "stora" saker så har det varit najs!

Jag tänkte att ni skulle få en bild på min outfit idag faktiskt, så ni som läser som inte känner mig kan få hum om vad jag är för en pelle..

Jag vet att bildkvaliten suger.. Men min rediga mobil har strejkat igen så jag måste lämna in den på lagning, "7an" fungerar inte och det är väldigt jobbigt att skriva sms utan p,r,s bokstäverna. Nu har jag min gamla där kameran är väldigt utsliten. Kläderna är i alla fall:
- Lila/vitt randigt långt linne från H&M
- Mörklila tajts också från H&M (jag vet att dom ser svarta ut..)
- Grå oversize tunika även den från H&M
- Miss Dee halsband
Linnet är köpt på H&M, tajtsen och tunikan är beställda från H&M's höstkatalog och halsbandet är köpt på Sisters Trend i Markaryd!

Någon söt människa som kan ge tips på vad man kan blogga om så det blir lite variation?
- jag bloggar om min vardag, outfit's, saker som jag tänker på ibland och Troja Ljungby..
Men vad ska jag mer blogga om?

Just det ja, jag har även lagt in lite länkar här på min bloggsida. De är till sidor som jag brukar vara inne på som ni kan kolla in om ni vill.

Ha det najs.
Puss Izaabelliie.

Kommentarer
Postat av: Pontus Lägge

Du får ju ta och skriva om hur braig och sånt jag är bla... sen självklart måste du länka till mig :O (A)

2009-08-02 @ 22:38:35
URL: http://laggz.blogg.se/
Postat av: Pontus Lägge

självklart tycker jag det... alla tjänar på det... du får mer besökare, jag får mer besökare haha :)

2009-08-02 @ 22:53:32
URL: http://laggz.blogg.se/
Postat av: filippa

du vännen.. :)

när du flyttar, så får du komma hit en gång.

Så kan jag ge dig massa tips och länka en massa till dig!

vill du att jag ska göra det :) ?

2009-08-02 @ 23:27:46
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

SVAR: Jo, det kan man.. men det är så jobbigt att srkiva ;)

<3

2009-08-03 @ 10:16:26
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: filippa

Nu har jag en frågestund.

Ställ gärna en eller flera frågor i den :)

KRAM!

2009-08-03 @ 11:37:06
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: Tesse

Ja du Iza,,,kul med din Blogg,lagt den till favvisarna,,,ja visst har vi världens bästa släkt...och fler ska vi bli,,ja nu är jag inte gravid utan tänkte på två andra som kan fixa 2st nya härliga people´s

kram Tesse

2009-08-03 @ 12:53:52
Postat av: Izabelle

Okej, då hoppas jag du läser Tessi.. HaHa hade blivit förvånad om du var det, förstår att du

syftar på att vi ska fixa en Magnus och en Daniel?

I försig hoppas jag inte det blir en Magnus, hellre typ en Malin då, men Daniel får vi väl hoppas på!

2009-08-03 @ 13:19:24
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: josefin ♥

svar;

roligt att du vill vara med i veckansblogg (:

2009-08-03 @ 17:45:11
URL: http://lillanduvet.blogg.se/
Postat av: emilia widerström

snyggt :)

2009-08-10 @ 13:48:20
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0