Glad?

Ehh, ja inte lite glad heller!
Skola igår, som vanligt inte mycket att hänga i granen. Sen hem, hade mycket och göra kan jag säga, Lilla kycklingen vet ju va jag snackar om ;)! Vid 18 åkte jag och pappa till Ljungby, Troja-Sundsvall. Avgörande för play off, fast Leksand var också tvungna att vinna över Malmö eller minst ta 2p. När vår match var slut och vi hade vunnit med 6-2 var det straffläggning mellan Leksand och Malmö, den som inte var nervös i Sunnerbohov måste vara känslokall. Har aldrig varit med om något mer nervöst. Stämningen under matchen var på topp, särskilt i 3e perioden, när den började närma sig sitt slut o t.o.m sittplats stod upp kändes de perfekt, när sen spelarna kastar sig på varandra och speakern säger att Leksand vann straffläggningen blev det jubel, ni som inte var där kan inte föreställa er det! Troja i play off asså som om inte de va de enda bra så får vi möta Lakers, ska bli sjukt kul. Första matchen imorgon, då får man träffa Filippa igen :)!
Idag har jag varit i Växjö, färgat håret sen en snabbis på stan med farmor köpte inget kul alls, en film till mamma som hon ska betala själv, ni får inte tro att jag är så generös haha och en bok på rea, vaddå snål ;) ?
Nu ska jag göra klart min hemkunskapsuppgift och plugga lite på provet, för imorgon lär det inte bli något pluggande, kanske borde äta lite med. Ha de kalasbra alla! Puss & Kram!
Kan ju passa på å säga att jag e medlem på facebook nu med, känner jag er eller om ni har en bra anledning till varför ni vill bli vän med mig där så skicka vänförfrågan till mig, sök på Iza Ekman så lär ni hitta mig!

Bilden är inte tagen från igår, grabbarna var way över detta. Asså ännu mer glada ;) Bilden är gammal!


Kommentarer
Postat av: filippa

kul o träffas , :)!

2009-02-28 @ 19:49:40
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0