Hej hopp

Hejsan hoppsan eller något.
Vår skola är bäst haha typ inte, man är liiiiiiiiite trött på den och vill från den, tur att det bara är en liiiiiiiten stund kvar av 9an. Sen ska jag flyyyyga någon annan stans. Ska bli skönt (: .
Man blir så trött på va grupptryck och fel umgänge kan göra, hur olika en person kan bete sig i olika persones sällskap. Det är konstigt hur det kan bli minsann. Men men, man kan inte göra annat än att finnas där, man kan inte ändra ens persons personlighet bara sådär.
Imorgon är det fredag, då ska jag och min papps kolla på Troja-Sundsvall, har sett fram emot det sen jag var i Österrike! Mot play off! Idag har jag inte gjort mycket, skulle byta plåster på fingret, tog mig nog minst en timme att få av det gamla, vågade inte dra så klippte upp det lite i taget! Jag är lite mesig när det gäller sånt!
Skola imorgon igen, jag önskar den va slut. Efter skolan ska jag chilla lite, sen chilla lite till, sen plugga på hemkunskapsprov för de hinner jag inte i helgen. Helgen ska tillbringas i Växjö troligen. Ne nu måste jag platta håret, så slipper jag gå upp i ottan för den sakens skull imorgon, ni når mig på msn mina kära vänner!
Ha de kalas!

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0