Filmkväll?

Då var det helg igen, känns som det är helg hela tiden dock nu när man har sommarlov.
Var najs i Växjö igår, jag och Jossi kom dit ganska tidigt och gick och käkade frukost på ett fik. Sen gick vi i stan och shoppade litegranna. Köpte nya chinos och tröjor till min kusin. På kvällen åt jag och Jossi på en kinarestaurang sen glodde vi film med några andra kompisar typ halva natten x). Var väl tillbaka hos farmor och farfar vid halv 2 kanske?! Såg REC måste säga att jag blev besviken. Alla har pratat så gott om den och att den är sjukt sevärd och allt sånt. Men jag tyckte inte den var så bra? Den var helt okej, men inte mer än det! Sen såg vi nog lite av Welcome To the Jungle tror jag den hette. Den var bara overklig och äcklig, dryg i början med så vi hoppade fram typ cirka 40 minuter i den. Det är ingen film jag rekommenderar iaf.
När vi vaknade tog vi bussen hem och sen förberedde jag inför imon. Ska ha min temafest imorgon som är en blandning av försenad födelsedagsfest och hejdåfest. Ska bli skojjsigt.
Ne nu ska jag nog göra ngt annat.
Tack för gårdagen Jossi och ni andra!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: JOSSSSIII

tack själv bellsan. bäst är du!

2009-07-13 @ 23:51:09

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0