Kaffedrink tips

Hej där i värmen. Så skönt med sommar, synd bara att det ska bli dåligt väder nästa vecka.
Sitter nu i mammis affär och dricker kaffedrink, mycket gott om man är sugen på kaffe i värmen.
Bara att blanda kallt kaffe och mjölk tills man tycker det är lagom starkt, släng i en klick mövenpick vit chokladglass med eller någon annan glass, supergott! Vill ni ha det lite lyxigare och kanske som en efterrätt kan man byta ut en liten del av mjölken mot grädde.

Snart ska jag gå hem igen och städa mitt rum, tjejkväll och allt i kväll ju. Vi ska ha det najsigt. Vad ska vi kalla det?! En sista kväll med gänget? Usch nej det låter hemskt.. Men sant ;o!
Igårkväll hade jag och jossi damp som vanligt, jag ska alltid förstöra den romantiska stämningen med mina skämt och tro att jag är rolig.

Ibland måste man gräva långt bak i tiden för att inse vad det är som fattas, för att inse vad som ska göra en lycklig igen.

Detta sommarlovet blir bara bättre och bättre, jag jossan och ostmaCkor! <3

Kommentarer
Postat av: filippa

den bilden är så sjult söt ! :)

2009-07-07 @ 12:10:43
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0