Var är vädret påväg?

Jag förstår mig inte på detta vädret alltså. Igår begav jag mamma och Jossi oss till Växjö. Jossi skulle på hemligt uppdrag och jag och mamma skulle göra stan. Allt var frid och fröjd, hittade vad jag skulle ha. Måste bara inflika en sak JAG ÄLSKAR VÄXJÖ!!! ;* ;* ;* Åh, min fina tröja fanns där, allt bra finns i Växjö, eller ja Växjö hade varit bättre utan Växjö Lakers, nu spårar jag ur igen vädret skulle jag prata om!
Åter till ämnet, precis när vi ska hem börjar det regna och när vi kommer ut på motorvägen regnar det som ja jag vet inte vad. Typ bilarna framför oss körde in till kanten och stannade och sånt. Men min mamma som tror hon är världsbäst kör vidare medan regnet håller på att komma in genom taket och blixtrarna smäller och slår. Jämte sitter jag och är livrädd, det märtes genom att jag var knäpptyst, kan aldrig vara tyst annars. Fast efter varje parkeringsficka sa jag tyst "Mamma du kunde stannat där". Men när vi väl kom till Trojastad så sken såklart solen, då kände jag mig trygg igen och mamma satte gasen i botten och vi kom hem hela alla 3.
När jag kom hem underhöll mina kära vänner mig på msn tills jag satte på Pearl Harbor, jag vet att det är lite efter att se den nu men, aldrig lipat så mycket till en film. Sjukt bra. Är ni lika efter som Mig så måste nu se den NU!
Idag har jag och min kusin spelat batman på tvspel om ni ville veta, jag ska leka med honom ikväll igen (a).
Jag vet inte vad jag ska göra idag, jag tror jag ska vila lite har ont i huvudet, det är synd om mig!
Det är äckligt varmt ute men ingen sol, så det tjänar ingenting till att vara ute.
Jag tror inte jag har något liv idag, men inte lätt när dom man helst vill umgås med sitter 12 mil  bort ihihihi :D.
Imorgon ska jag ha tjejkväll med mina älsklinstjejer så vi kan säga hejdå innan jag flyttar. Det är Humorn, Den smarta, Efterblivet, Blondinen, Den tröga och Skrattdampet. Läser ni detta nu tjejer kan ni ju gissa vem som är vem! :D

Måste bara tilllägga att just nu känner jag TVÅ vettiga Växjö Lakers fan's. Jag vet att ni knappt tror mig, men dom finns! Dom två jag känner är faktiskt gulliga båda två. Men jag är ändå en Trojan, mitt blod är ju rött aight?

Kommentarer
Postat av: anh

jag är den tröga, right? ;)

<3

2009-07-31 @ 23:00:04
URL: http://annnh.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0