Dagen D.

HEHE, Skolan idag, lika kul som vanligt, idag var det glaset i dörren som var sönder, undrar vad det blir nästa gång.
När vi hade lunch gick jag hem, tog upp mobilen o såg att mamma frågat om jag hade lunch, orkade inte svara så jag ringde o sa att jag var på väg hem, hon bara skyyyyynda dig du har fått brev. Jag: Från Växjö? Hon: Japp.
När jag kom till mammas o mosters affär stod båda och glodde på mig o tyckte jag skulle öppna jag öppnade och läste ;o. Jag kom in :D, preliminärt iallafall, går allt som det ska blir det flytt till Växjö i augusti. Sjukt glad, sjukt riktigt glad, kan inte förklara, jag ville verkligen detta.
Sen har jag lekt med min kusin, han är cooooooooooooooool, han ska följa med mig och min pappa och kolla på hockey, har lärt honom att man ska heja på Troja, det kommer bli en vettig grabb, dock är han mer intresserad av fotboll.
Växjö leder över Almtuna, känns ju sådär, men en annan kul grej hade varit om Lakers kom upp i elitserien för att dom är så kaxiga, sen fått ligga där sist en säsong, hur kul är det? Få storstryk mot Färjestad och HV osv, btw leder Färjestad iallafall, tur det. Vill se FBK mot HV i finalen.
Alla bara dissade mig för dom skulle sova, knaskalas. På lördag ska jag vara med Anh, vi ska laga mat och se på melodifestivalen. Pappa sa just att Almtuna gjorde ett mål :D:D, de hinner göra ett till på 3minuter och sen vinna i övertid, hoppas hoppas! Nu ska jag läsa, och kolla klart på hockeyn.
Hejdå alla, hoppas vi ses i Växjö till hösten ;).

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0