Kulturresa

Efter skolan i tisdags va jag pigg, kom hem innanför dörren la mig i min säng och somnade. Mamma väckte mig när hon kom hem halv sju hihi.
Igår hade vi lektioner till lunch sen åkte alla 9:orna till Danmark. Vi var på Louisiana helt okej faktiskt, var roligare än jag trodde. Haha, Daniel missade bussen efter båten, tur hade han som hann med den andra ;).
Efter Louisiana åkte vi tillbaka till Helsingborg och gick på stan.
Jag, Anh, Pierre och Pontus gick och åt på en kinarestaurang, mycket trevligt folks.
När vi var färdiga gick vi till teatern, kollade på Spring Awakening eller ngt.. Den var sådär, trodde den skulle vara bättre, man blev lite förvirrad av den ibland. Såg iallafall en massa folk jag kände där, läskigt ;o. Jag satt jämte Daniel och Anh, Daniel trodde han var något :( .
Efter teatern åkte vi hem, var hemma elva då var jag trött, sen upp idag och skola som vanligt, KUL!!!
På engelskan (sista lektionen) behövde vi inga böcker och vår lärare sa att hon var stolt över oss, att vi hade vatt duktiga igår så alla 9or fick slippa engelskan och gå hem, :D :D :D . Hela vår grupp skrek och applåderade x).
När jag kom hem fixade jag det sista, som var ganska mkt med klasströjorna så nu kan vi bara vänta på dom, jag vet att vi är ute i god tid!
Snart ska jag till Växjö så jag måste packa klart, ha en trevlig helg alla!
PUSS!

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0