MP stannar ;D

Ännu en ny vikarie på svenskan idag, det går framåt. När jag kom hem från skolan började jag plugga på spanskaprovet, sen ringde min kusin och frågade om han fick komma, klart han fick de går ju inte motstå honom. Han är 5.. Vi kollade på ice age 2 och fikade. Sen skulle han hem och då lagade jag mat. När jag och mamma ätit framför tvn gick vi och handlade på konsum. Sen har hon förhört mig på spanskan, det ska nog gå bra, måste öva lite mer på engelskaglosorna iallafall. Sen har det väl inte hänt så mycket mer idag.
Fick reda på en glad nyhet, MP ska stanna i Troja minst ett år till, det tackar vi för! Det skadar inte alls faktiskt, han är grymt bra. Nu kanske jag ska göra klart engelskan så jag kan kolla Andra Avenyn sen, missade det på tvn igår ;o.
Ha det fint alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

han är bäst :D

2009-03-12 @ 17:56:08
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0