Sommar <3

I tisdags när jag var i skolan så fick jag sms av min pappa att jag skulle boka biljetter till matchen, allmänt lätt när man är i skolan, sen fattade jag inte varför för vi skulle ju kolla på tv. Sen ringde han o sa att den inte tv sändes, någon hade tutat i honom det, jag förklarade att den tv sändes ärlig som jag är men han var säker på att den inte gjorde de, så mamma fick boka biljetter. När dom va bokade så hade pappa insett att den faktiskt tv sändes, men då var det försent, så vi fick bege oss till lakerdome och se matchen live vilket inte gjorde mig någonting alls! Att stå i klacken var verkligen en upplevelse. Troja åkte ur play off tyvärr, så nu säger jag lycka till, till Almtuna. Om Petter var grymt taggad fick jag inte reda på för Tommy stod, tack för en kanonbra säsong nu längtar vi redan till nästa. Måste bara gnälla lite om att troja spelar så mkt bättre än lakers, lakers spelar ju också bra men de hade ganska mycket flyt medan vi hade oflyt? Alldeles för lite mål som gick in av de chanser vi hade tyvärr.
Filippa hade länkat till min blogg, tack säger jag :)!
Har också fått reda på att det är minst 5 personer som läser min blogg, det går framåt. Imorgon är det fredags sen är det helg igen, sjukt skönt fast jag fattar inte vart tiden tar vägen. Får se vad det blir i helgen, Växjö eller så skulle jag hitta på något med Anh har inte bestämt till 100 ännu. Kanske dags att bestämma sig snart.
Fattar ni hur mycket jag längtar till sommaren, åhhhh vill ha nu!
Tänk så mkt mer roligt man gör på sommaren. Jag och Anh har bestämt att vi ska åka på sista saftis balders, sen får det bli något lilla björket med, annars blir jag ledsen. Sen kommer vi inte in på saftis balders, då är vi förgamla?! Det känns som om det var igår vi precis hade åldern inne så vi kunde komma in, jag säger ju det tiden går snabbt! Nu är ett moment snart över, saftis balders. Lilla björket kommer vi visserligen in på ett år till, men stora är tydligen roligare vilket jag kan förstå! Jag och mamma ska börja sola igen med, istället för att åka utomlands på direkten tyckte hon iallafall.
Nu ska jag vara lite social på msn istället, känns ju skönt att jag inte har några läxor tills imorgon i alla fall .
Puss & Kram

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0