Snart påsklov

Slut på helgen igen, fredag borde räknas som helg på riktigt att man var ledig då med tycker jag. Iallafall i fredags var vi hos mamma och pappas kompisar som fått bebis, så sjukt söt. Lördagen tillbringades hemma med Anh, vi åt kycklingwok, nördade vid datorn, sen skröt jag lite över min nya tavla, vi åt chokladmousse och kollade på melodifestivalen (andra chansen). Helt rätt som gick vidare, vet iallafall en som kommer protestera här ;). Eller vad säger du kycklingen.  Igår var en kanondag alltså, Almtuna vann över Lakers, Färjestad vann, Snälla låten gick vidare och jag läste en sak på Trojabloggen som gjorde min kväll. Thihihi, fredagen den 20:e har vi studiedag och jag ska till Växjö, för er som ville veta. Idag vaknade jag kvart över 12, det är faktiskt ganska övanligt nu för tiden, men det var väl rätt skönt, lat som jag är gick jag så pass långt som från sängen till soffan och la mig där istället, sen har jag duschat, renskrivit massa boken om mig själv texter och glott på filmer på tv1000. Nu har jag bildläxan kvar att göra, jag ska teckna en växt. Jag vill resa till solen nu nu nu nu nu! Åh, när vi var på Cypern, vakna äta frukost lägga sig vid poolen, saknar det och alla som var med, vill vara brun igen! Nästa fredag vill jag till Björket, måste få med Anh på det, och få pappa att hämta. Övertala pappa är nog lättare än Anh. Jag är så spääänd på antagningsbeskedet med, faktiskt gått 8 dagar i mars, de borde skicka ut de nu tycker jag. Sen tycker jag vi ska få ha påsklov nu, jag är liiiiiite eller ganska mycket trött på skolan redan. 4 veckor kvar till påsklov sa Jonathan får väl lita på det. Någon som vet hur många dagar det är kvar till sommarlovet? Jag orkar inte räkna för tillfället. Jag ska börja tänka på hur jag ska fira min 16års dag med, liksom måste komma på något bra, ska komma på något tema. Asså tänk om jag flyttar till Växjö till sommaren, asså det är min högsta dröm för tillfället. Jag och mamma måste sola med, skulle gjort det idag men vi orkade inte. Får bli på tisdag. Ne nu får jag väl städa undan boken om mig själv och göra bildläxan, skulle behöva läsa lite i utvandrarna med. Ha de fint pusspuss
Åh måste bara säga en sak till, han på tvn pratar som dom gör i Kalmar och på Öland, vaddå att man längtar?

Kommentarer
Postat av: Kycklingen!

Snälla låten är kass! Hon som sjunger har allvarliga problem. Star pilots däremot är riktiga grejer :)

2009-03-08 @ 21:41:43
Postat av: FILIPPA

du skämtar :o ?

d hejar inte på henne ;s?

hah!

2009-03-09 @ 16:01:13
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0