Berlin imorgon.

Så då var man färdigpackad. Har även hunnit vara i skolan, växla till euro, göra syntest, köpa frukost till imorgon som jag ska äta i bussen, laga mat, sola, duscha och sitta här vid datorn en sväng.
Om 8h går bussen från ICA och 9C ska få ha en helt egen buss, så vi behöver ju inte vara rädda för att det ska bli trångt.
Jag har faktiskt inte sett fram emot denna resan, men nu gör jag det :D!! Ska bli sjukt mysigt.
Jag lovar att ta massa bilder, jag lovar dock inte att lägga upp dem.
Idag i skolan hände väl inte så mycket speciellt, vi fick ut våra nationella från spanskan, helt klart nöjd!
Jag tycker nästan det börjar bli lite sorgligt att sluta 9an nu, mer och mer desto närmre vi kommer.. Fast samtidigt en sjukt underbar lättnad.
Nu ska jag slänga mig i sängen och se om någon vill ringa mig!
Ha det bra hemma i Sverige alla, pussen och kramen!

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0