närmre och närmre

Hejsan hoppsan, ett tag sen nu igen.
Helgen i Växjö va helt okej, jag hade trevligt för stunden.
Skolan tar kål på mig, och massa annat runt omkring med. Har iaf betat av lite i skolan nu, hoppas jag får hålla mitt engelskatal imorgon också så är det överstökat.
Jag har insett att allt snart är slut och att man kan slappna av och börja om, hade varit skönt. Man tröttnar på högstadiet kan man säga, ska bli kul att testa något nytt.
Var i skolan till halv fem idag typ, har börjat öva så smått inför skolavslutningen, man känner hur den närmar sig. På svenskan har vi börjat planera inför avslutningsmiddagen och jag har lämnat in boken om mig själv, happykid!
Tror inte att jag har några arbeten mer att göra, bara några redovisningar.. Sen är det ju självklart prov kvar också.
Skolavslutningen kommer att bli jättefin! :)
Jag vet inte vad mer jag ska skriva, tror jag ska sova.. Behövs!
Ha de gött!

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0