Snart Berlin!

Tjululululu!
Är suuuperglad idag.
Snart sommarlov och jag redovisade engelskan idag, nu slipper man oroa sig för det mer. Steget upp framför klassen, uhhhh blärk x). När man väl stod där och snackade var det inte så jobbigt och efter, sicken underbar känsla. Nu slipper man tänka på det. Efter skolan idag övade vi inför skolavslutningen, blir nog inte mycket till kör för alla som "ska vara med" har alltid så mycket att göra så de hinner aldrig vara med och öva. Vi är iallafall 6-7 stycken på sång. Sen våra 2 duktiga gitarrister är otroliga! Tänk att det är dags att sluta 9an, lalalala!
Imorgon blir det väl en vanlig skoldag, vi har typ inget att göra längre.. Inga läxor! Sen återstår bara ett kemiprov, som alla klagar över utom jag och Vicky haha vi är som vi är, del 2 av biologinationella, ett oviktigt spanskaprov och nog ett grammatikprov i engelska. Chillidill, innan var det så sjukt mycket hela tiden. Sen på onsdag bär det äntligen av till Berlin med min kära klass, ska bli skönt att komma bort! Vi ska åka 04.30, lite synd om mig. Jag har inte börjat packa, jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig.. Inte mer än mobilladdaren iallafall.
Efter övningen, den efter skolan fortsatte jag att rensa på vinden och hittade lite saker som jag snällt skänkte till min andra kusin. Han kommer älska mig ;)!
Nu har jag precis duschat och mumsat i mig en otroligt god grekisk sallad och nu ska jag nog gå och läsa lite.
Är rätt skönt att ha absolut ingenting att göra ibland.
Ha det fint!
Pussen

Kommentarer
Postat av: Bengtsberg

Tjena gullet! Vilken underbar blogg du har :). Jag läser den dagligen och kommer göra det en längre tid framöver. Ses i höst!

2009-05-18 @ 23:31:17
Postat av: Bengtsberg

Vilken underbar blogg! Ses i höst baby!

2009-05-18 @ 23:32:55

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0