Back to business

Hej bloggen.
Hoppas alla som går i skolan har haft ett skönt höstlov. Det har jag haft i alla fall.
I lördags blev det halloweenkväll och det blev tacos och kladdkaka till slut. Mycket gott tycker jag. Efter god mat blev det dags att kolla på den första skräckfilmen av de 3 vi hade hyrt. Minns dock inte vad den hette, jag ska fråga Evelina sen så kan jag skriva det i nästa inlägg. Jag tyckte att den var bra och jag rekommenderar den.
När vi kollat på den första och hoppat lite i soffan och skrikit lite och vissa slog tydligen till andra varje gång denne blev rädd åt vi kladdkaka och drack mjölk. Äter man kladdkaka MÅSTE man ha mjölk till, annars är det inte lönt liksom haha. Kan ju också påpeka att vi åt röd majs och röd grädde.
Efter kladdkakan kollade vi åter igen på skräckfilm och nån gick och någon annan joinade.
De 2 sista filmerna var inte så bra, en av dem var bland annat "The Cell" jag gillade inte den alls.
Konstigt nog var att i alla 3 SKRÄCKFILMERNA vi hade hyrt var det väldigt mycket naket. Är det en ny trend för alla skräckfilmer eller? Man kan ju börja undra i alla fall. Sen såg vi lite skräckfilm på tv400 eller om det var på 5an och efter det satte på på den första filmen vi såg för vi skulle visa Daniel (han kom senare och missade den när vi kollade) början av filmen. Det blev att vi kollade på hela en gång till dock samtidigt som vi halvsov. Sen när den var slut insåg vi att klockan var 20 i 3 så vi gick och la oss. 
Sen tog vi bussen tillbaka till storstaden redan 11.50.
Tack alla ni som var med!

Jag la mig klockan nio igår och ändå var jag helt död i morse.. Hatar första dagen efter lov. Nu är man i alla fall igång igen och jag har prov på onsdag. Jag måste plugga till det efter att jag packat upp alla kläder jag hade med mig hem på lovet. Att hänga in massa kläder i garderoben är sjukt tråkigt.
Föressten vann jag veckans blogg här http://baracajjsaa.blogg.se/2009/november/vinnaren-ar.html#comment . 

Troja har lånat in en center från HV som ska spela på onsdag. Jag kan inte se den matchen så jag hoppas att han är med på söndag också. 

För övrigt är detta världens godaste kaka


Mums, apelsinbåge. Jag åt alltid den när jag var liten, sen har jag inte sett den på länge.. Men när jag var hemma i helgen och skulle köpa fika med pappa fanns den där och väntade på mig. Jag blev mycket glad vill jag lova.

Som sagt uppackning står på mitt schema nu. Eller ja det ska helst göras idag i alla fall hihi. Jag gillar skjuta på saker.
Puss
Izabelle

Kommentarer
Postat av: antonia

vad gärna med i min tävling.

läs med på bloggen!

tack på förhand :D

KRAM!

2009-11-02 @ 20:39:07
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/
Postat av: edd

the hills run red var det :) haha, vem syftar du på om du skriver att somliga slår till andra ? ;)

2009-11-04 @ 18:11:01
Postat av: Izabelle

Tack så mycket Edd. Att du slog Mr.H

2009-11-05 @ 13:08:43
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0