Julen är här! Snart....

Hej kära läsare.
Har inte skrivit på länge känns det som men jag har haft fullt upp och lite annat för mig helt enkelt. Man måste prioritera lite olika saker ibland.

Match i fredags som gick alldeles utmärkt. Vinst mot VIK med 2-1 och #90 är tillbaka igen! Så otroligt skönt att få veta att han satte den i boxplay. Nu börjar det ordna till sig minsann. Jumbolag jo visst, vad kommer sen att snön är grön eller?
Nej men jumbolag är inte rättvist tycker jag.. Det tycker nog inte så många andra heller med tanke på var vi hamnade i tabellen förra säsongen. Vi ska vara med och slåss om playoff vi är faktiskt kapabla tll det. Jag såg inte matchen själv men mina vänner som såg den sa att det var underhållande och bra hockey. Såg målrepriser och fina chanser i ett videoklipp på aftonbladet och kunde bara hålla med.
På onsdag fortsätter det roliga och det är bara att blicka framåt.

Nu är det snart jullov och jag har insett att detta är ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv. Helt rätt skola och massa underbart folk. Internatet <3
Jag tror det är 5 veckor kvar till jullovet, tror min spanskalärarinna sa det minsann.

Idag har jag varit duktig tycker jag. Har pluggat spanskaglosor och läst ut boken vi läste på svenskan. "Hon går genom tavlan, ut ur bilden" av Johanna Nilsson läste jag. Riktigt bra men hemsk bok. Läsvärd!!

Jag har inte så mycket mer att skriva om nu mer än att jag tänker åka ner till våning fyra och kolla på One Three Hill säsong 3 med Evelina.

Puss
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Punto

Vad är One Three Hill?

2009-11-18 @ 21:08:09
Postat av: Izabelle

Det är en väldigt bra tvserie minsann!

2009-11-19 @ 14:39:42
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0