Säsongens bästa match? (Hittills)

Hallåja.

Ännu en helg slut och ännu en vecka närmre jul. Jag vet fortfarande inte riktigt var tiden tar vägen, men jag antar att det bara är att gilla läget och leva livet.
Var och såg på Troja-Bofors igår och det var en riktig njutarmatch. Hela Troja gav allt, verkligen allt! Man blev så oerhört stolt över att vara Trojan då. Synd att det bara var 1135 (?) Trojaner på plats. (Jag tog förgivet att där inte var någon Boforssupporter, i alla fall ingen som hördes). Visst det var fars dag och sånt men jag och min far åkte på hockey som fars dag sak. Så jag vet inte om man kan skylla på det.
Det var lite pinsamt att där bara var 1135 i vilket fall som helst och jag hoppas att alla medgångssupportrar och alla andra som hade förhinder igår tar sig upp till Växjö imorgon. Är inte såååå långt att köra faktiskt och kan man inte det tycker jag man ska komma på fredag hemma mot VIK. Troja behöver publikstöd och självklart också pengarna.
Det lät som om det var mer än 1135 i pupliken igår och klacken gjorde ett alldeles utmärkt arbete. Sjunga samma ramsa i 10 minuter, sånt gillar vi.
Slutresultatet blev 4-1 till Troja och jag och alla andra som var där kunde stolt gå ut ur hallen efter att ha sett Trojas bästa match denna säsongen. Låt oss börja klättra!
 Här kan ni läsa i  sportens hörna http://www.troja-ljungby.com/9D476096637446A2ADF002B10B8AB19D . Jerry skriver väldigt bra.
Till och med här kan ni läsa: http://www.smp.se/sport/fa-sag-troja-ra-pa-bofors(1617692).gm 
Hockey imorgon igen. Derby mot Lakers. Det ska bli kul och jag tror det blir 3-4.
Jag tippar faktiskt inte bara med hjärtat nu utan Troja var på G igår och vi har slagit Lakers borta förr. Lakers vann första derbyt i Ljungby och därför borde Troja vara ännu mer sugna på att vinna. Lagen är väldigt jämna och Lakers har spelat väldigt bra därför vinner Troja bara med ett mål ;)!

Idag börjar jag inte skolan förrän 12.40 och jag vet inte riktigt vad jag gör vaken redan. Jag vaknade till och med innan väckarklockan ringde så jag var väl utvilad antar jag. Efter mina 2 lektioner i eftermiddag måste jag plugga och sen blir det bara att chilla och jag hoppas att Evelina är villig att kolla ett One Three Hill avsnitt med mig.
Nu ska jag se om jag kan hitta en brödbit i frysen och så får jag väl fixa till lite te.
Ha det bra alla.
Izabelle

Bilden är inte tagen från igår, grabbarna var way över detta. Asså ännu mer glada ;)


Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0