Snart helg.. igen

Hej mina kära läsare.

Det har regnat varje dag denna veckan vilket är ganska segt. Jag önskar att det hade varit snö.

Vad har hänt i veckan då då?
  Jo det ska jag tala om för er. Det har egentligen inte hänt något speciellt men ändå går tiden så sjukt fort. Jag har pluggat lite grann, tvättat och städat. Jag har kollat "One Three Hill" med Evelina vilket det blir mer av idag när vi har ätit. Jag var på bio i tisdags med världens bästa och vi kollade på "Flickan som lekte med elden". Gillar man filmen "Män som hatar kvinnor" ska man verkligen se denna. Jag tyckte att den var bra fast den kan kännas lite brutal ibland. Jag får väl erkänna här i bloggen att jag faktiskt blev rädd i filmen och ryckte till minst 2 gånger. Jag har också varit hos farmor och farfar med Evelina och ätit pizza och haft det allmänt mysigt.  Jag fick brev av min mormor idag, det är nog bara hon som saknar mig hemma.. Hon är i alla fall den enda som skickar brev till mig. Mamma skickar i och för sig coopkuponger ibland men ändå. Jag funderar på att skicka brev till alla jag saknar hemma och skriva "HEJ JAG SAKNAR I ALLA FALL DIG!" . Haha nej skämt och sido, jag vet att ni där hemma saknar mig, ni brukar vara duktiga på att säga det på Facebook, sms och dylikt. Ni är också generösa med att säga det när jag väl är hemma. Så egentligen ska jag inte klaga på er.
   Imorgon är det fredag och jag ska åka hem. Väl hemma ska vi spela monopol, jag vet en som är väldigt sugen på revansch! Vi ska dricka julmust, glögg och tända massa ljus. Vi ska äta god mat, kolla idol och bara mysa. Sounds good?
   Imorgon innan jag får åka hem har jag också engelskaredovisning som jag måste öva på lite till så jag inte står där och säger helt galna saker. Det kan bli lite pinsamt. 
   Jag får väl avsluta med att berätta hur mycket jag längar till julen. Jag längtar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR mycket till julen. Eller ja ganska mycket mer. 
Ha det bra alla!
Izabelle
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Glögg,julmust,ljus,mat är inhandlat!!Nu är det bara ni som fattas.Kramiz mamma

2009-11-19 @ 21:30:34
Postat av: anh

åh, monopol, det var ett tag sedan!

jag saknar dig massor! <3

2009-11-19 @ 23:19:43
URL: http://annnh.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Tack kära mor. Tack för en trevlig helg! <3

2009-11-22 @ 22:29:53
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0