Veckans påståenden & frågor.

Hej bloggen.
Har nyss varit inne hos grannarna och ätit god mat och sådär.
Blev minihålan i helgen ändå och imorgon ska vi på hockey. Troja-Bofors och jag tror på 4-3. 

Tänkte köra lite veckans påstående och veckans frågor nu.

Veckans påståenden:
Det är inte alltid lätt att vara Trojafan när man bor i Växjö!
Tiden går sjukt snabbt.
Jag älskar att bo på internat och att gå på skolan jag går på.
Jag tycker att det är jobbigt att bo utan mina katter.
Mamma och pappa är bäst!

Veckans frågor:
Heter det mös eller myste, nös eller nyste?
Varför vill man sminka sig redan när man går i 3an (på lågstadiet)?
Vilket lag vinner hockeyallsvenskan / elitserien?
Vad ska man bli när man blir stor?

Nu vet ni.
Ha det gött alla!
Izabelle

Kommentarer
Postat av: edd

ja elitseriens vinnare är ju hv, men det var ju så sjävlklart att ingen orkat skriva! :P

2009-11-08 @ 23:56:55
Postat av: Pochahontus

Ok.

Ja.

Bra.

Förstår det.

Ja.



Myste, nös.

För att dölja rynkor och andra ålderstecken.

Real Madrid?

Olika.



Nu vet du!

2009-11-11 @ 17:33:43
Postat av: Izabelle

Hahaa nuu va du rolig ;)

2009-11-14 @ 19:39:51
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Pixan

Tror att nös och nyste är dialektalt.. ;)

2009-11-14 @ 20:02:32
URL: http://pixans.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0