Vem ska vinna idol?

Det är riktigt skönt med höstlov tycker jag!
Åkte hem till lillhålan i fredags och tittade på Idol. Helt fel kille åkte ut enligt min mening. Jag hejar på Erik tror jag, vem håller ni på?
I lördags följde jag med min kära mormor och morfar och hälsade på mina kusiner, det var ett tag sen nu! Sen i söndags blev det dags för hockey i "Hovet" och jag fick sitta på Nätverket (för er som inte har koll är det typ vipläktaren där de som sponsrar matchen brukar sitta). Det var på tiden att jag fick sitta där tycker jag med tanke på att jag har kollat på hockey sen jag var liten och alltid hållt på samma lag. Sådeså! Till och med mamma fick sitta där före mig. Men nu har jag med suttit där så nu kan hon inte skryta  längre..
Hockeyn gick sådär, jag blir så sur när grabbarna skjuter skott efter skott i ribba och stolpe medan motståndarna får in varenda puck. Aja, nya tag på fredag och vi ger aldrig upp! Synd att vissa delar av publiken redan har börjat svika. Alldeles för få inser att det är många poäng kvar att spela om. Jag tycker det är otroligt synd att publiksiffran sjunker .. Vår #15 spelade sin 700:e match i det röd/vita stället och jag tycker han är ett föredöme för allt som har med sport eller ja framför allt med hockey att göra. 700 matcher i samma klubb är vad jag kallar hjärta och stolthet!!
Men som sagt bara att ta nya tag och det på fredag. Kom igen alla och stötta grabbarna och hjälp dem fram till en seger mot Leksingarna!
Igår var jag hos tandläkaren för er som ville veta sen hämtade jag min kära kusin som jag sen kollade på  "Lillebror på tjuvjakt" med. Den är bra, fast vi hann inte se slutet så jag hoppas vi hinner göra det idag.

Fick klagomål igår om att jag är dålig på att uppdatera och jag vet att jag har varit det på sistonde. Men ni är dåliga på att kommentera så det jämnar ut sig.

Idag kanske jag och kusin ska gå på "Nicke Nyfiken 2" och ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Det är lite dött här jag är van vid att det alltid händer något nu ju. Bor man på internat är det nästan aldrig en lugn stund.
Imorgon ska jag och mamma åka och shoppa. Jag behöver nya stövlar som jag kan ha nu i vinter. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha svarta eller bruna dock. Det lutar åt svarta med tanke på att det är lite svart i min jacka.
Dessa är rätt snygga http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Stovlar?art=235520&page=3&sort=i_but_dat DESC
Jag gillar dessa också http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Boots-och-kangor?art=235763&page=4&sort=i_but_dat DESC
Ah vi får väl se vad det blir. Nu ska jag försöka göra något vettigt innan det är dags att hämta kusin vitamin.
Ha det bra alla.
Izabelle

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: ja, det tkr jag :)

JAG HAR VUNNIT EN DESIGN, AV PROFFS ! :DD

2009-10-28 @ 13:31:19
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

sv: ja, det tkr jag :)

JAG HAR VUNNIT EN DESIGN, AV PROFFS ! :DD

2009-10-28 @ 13:31:20
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: carita

Tja! Jag tror Tove vinner Idol. Men jag tycker att Skåne-Kalle har bäst röst. hejhej/C

2009-11-02 @ 21:30:31
URL: http://citablogg.blogspot.com/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0