JA, vi är ett lag med hjärta

Hej.
Jag är hes. Jag skrek en gång när Troja tog ledningen med 1-0 vilket dom inte gjorde sen ändå för målet dömdes bort. Vet inte om det var rätt eller fel.
Sen skrek jag några gånger för att jag var arg. Sen några fler gånger för att Troja var helt otroligt bra. Troja kvitterade = en glad Izabelle. Troja tog ledningen med 2-1. Det var då min hals blev halvhes. Leksand kvitterade senare och min hals förblev halvhes.
Det blev övertid som inte ledde till så mycket. Matchen gick till straffar.
Troja la första-miss
Leksand-miss
Troja-miss
Leksand-miss
Troja-MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL #11 Alexander Johansson
Leksand-miss
Troja 2 poäng och Leksand 1!!
Det var då min hals blev HELHES
Jag är så jävla stolt över er Troja. Det satt långt inne men det går. Nu klättrar vi och ser framåt.
Klacken var toppen ni ska ha massor med beröm! Lät hela matchen genom.
Denna dagen räddade mitt lov.
Nu kommer vi tillbaka !!!!
Åh Troja dom är bäst!

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0