Jag älskar att få som jag vill

Tideloo.
Har nyss käkat frukost och sett repris på trojas fina mål på Viasat Hockeyallsvenskan. Kommentatorn sa något i stil med, nu hänger inte Troja med längre och så blev det tekning framför Bengtsberg. Då vann Troja tekningen om jag inte minns helt fel tar #7 pucken en bit över plan och passar #17 som snyggt lägger in den i mål. Där fick kommentatorn så han teg hehe.
Jag skrev här om dagen att jag ville se fler skott på mål, fler som vågar skjuta, en väldigt glad och positiv Trojaklack och en Trojavinst.
Jag ville inte se massa onödiga passningar och onödiga utvisningar.
Jag fick som jag ville. Troja sköt på mål. Klacken var otrolig som sagt och det blev ju en vinst till slut. Jag slapp också se massa onödiga passningar och utvisningar!

Nu ska jag förbereda inför ikväll. Fast får nog först göra mig i ordning så jag och mor kan åka och handla. Sen bär det av till Ljungby för att hämta Evelina och Albin.
Imorgon ska jag tillbaka till storstaden och mitt lov är slut.
Puss
Izabelle.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Grattis du har vunnit veckans blogg hos mig :D

2009-11-01 @ 19:42:38
URL: http://baracajjsaa.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0