Tips från coachen

Hej bloggen.

Först och främst vill jag be er som kommentera att skriva vem som kommenterar.. Har du saker att säga men inte vågar stå för att det är du som tycker dom (alltså inte vågar skriva ditt namn) så behöver du inte kommentera alls! Så skriv ditt namn.
Fortsätter det såhär så kommer jag behöva godkänna alla kommentarer innan de publiceras och det kommer ta mig så mycket längre tid och det har jag egentligen inte tid med.
Stör du dig på att jag skriver om Troja behöver du inte heller kommentera. Det har alltid varit lite rivalitet mellan Troja och Lakers och det kommer det alltid att vara. Jag har kompisar som hejar på Lakers och vi brukar hetsa varandra, det är bara roligt. Vi retas med varandra när vårt lag vunnit över det andra och så vidare. Hets är bara kul, självklart då inom rimliga gränser. Ni får gärna hetsa på mig och det jag skriver till en viss gräns. Fast som sagt ska du skriva så skriv under med ditt namn.
Man tycker inte likadant här i världen, så är det bara. Men skulle du störa dig så pass mycket på att jag skriver om Troja så att du måste skriva massa lustiga kommentarer utan namn hela tiden så rekommenderar jag dig att börja läsa en blogg som handlar om det laget du är intresserad av istället, kanske bli medlem på dess forum eller varför inte lägga din energi på att titta på ditt lags matcher och heja fram laget istället?!

Nog om det, slutade tolv idag som jag visserligen gör varje torsdag. Så nu ska jag skriva ihop faktan om vårt fiktivan företag, skriva en recension och plugga matte inför provet imorgon.
Hade prov i samhäll idag med, om regering och riksdag. Det kändes som om det gick bra.
Ikväll är det föräldrasoaré och jag får träffa min kära mor och far en snabbis.
Sen ska jag och Evelina ut och äta med Pierre och Henrik. Pierre fyller år idag också, så ett stort grattis till honom!
Föressten har jag varit hos frisören med, hur det blev tänker jag dock inte tala om ännu.

Nu blir det hard work work med pluggandet.
Ha det bara alla!
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Göran

Mitt namn är Göran. Jag håller på Blue Bulls eller HV71 som mindre hockeykunniga kallar dom.

Idag hade de målkalas (8-0) mot ett lag som jag tror kommer från Öland.

Där har det ju aldrig funnits någon riktig hockeykultur så prestationen var kanske inte så märkvärdig.!

2009-10-08 @ 22:48:00
Postat av: Izabelle

Om du tror att färjestad kommer från Öland tror jag du behöver sätta dig in i ishockeyvärlden lite mer. :)

2009-10-09 @ 12:26:25
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Edd

är du hockeyfantast vilket du påstår dig göra så borde du fatta att färjestad INTE kommer ifrån öland. öland har visserligen en stor "by" som heter färjestdadEN. Dessutom är din kommentar helt onödig då man inte skrivit något om hv71 överhuvudtaget. hitta en Hv-blogg och låt Izabelle slippa sådana här dumma kommentarer.

2009-10-09 @ 12:33:27
Postat av: FILIPPA

håller med Edd !

2009-10-09 @ 14:44:41
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

sv: det har du rätt i :P

2009-10-09 @ 14:53:44
URL: http://filippaan.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0