Ny vecka igen

Hej min kära blogg och alla mina underbara miljoner läsare.
Haha, ja man kan ju drömma!

Tillbaka till en ny skolvecka då och den lär gå lika snabbt som den förra. För att anknyta till mitt förra inlägg och för att visa att jag faktiskt vet vad jag skriver så kan jag tala om att min cykel heter Sture.
Jag frågade ju vad NI tyckte att han skulle heta och jag fick in...... ETT helt förslag så det var jätteenkelt att välja. Idag har vi pratat om att man måste visa engangemang om man ska kunna driva ett UF företag och ett vanligt företag för den delen med.
Jag tycker man kan jämföra det lite här med min blogg, det blir ju roligare för mig att skriva om jag vet att ni läser. Så ser ni någon fråga i mitt inlägg, svara på den! Ser ni att det är tävling, var med i den! Det är ju bara kul! Kom igen och visa lite engangemang nu! 
Idag var skoldagen seg, som alla andra måndagar.. Fast det är bara för att vi går till tjugo i fyra -.- .
Men jag överlevde den och jag och Evelina hann in en snabbis i stan innan det var dags för kvällsmat. Nu har vi precis ätit och jag sitter här och funderar på om jag ska berätta om min helg innan jag säger adjö till bloggen för idag och umgås lite med min mattebok.
Jag har dock inte så mycket mer att berätta om helgen än att jag var på marknad hemma och att den var tråkigare än förra året och att jag är rädd för att den bara kommer att bli tråkigare och tråkigare....
Passade också min kusin vilket alltid är lika trevligt och intressant.

Sen har jag föressten ett problem med.
Troja har premiär mot Almtuna 19.00 på torsdag och den vill man inte missa.
Jag kan inte ta mig hem med buss till Växjö efter matchen. Senaste bussen gick typ vid 21 och då missar man hela tredje perioden :(!

Det finns 3 alternativ för min del:

1. Försöka fjäska in något bra hos min kära farfar så han vill följa med.

2. Åka ner och följa med pappa hem till Markaryd efter matchen. Gå upp vid halv 5 på fredag och ta bussen tillbaka till Växjö fredag morgon 5.35 och vara framme lagom till skolan börjar.

3. Skita i den och bli deprimerad.

Vilket tycker ni jag ska köra på?

Nu är det dags för mig att göra matten och dags för er att ge mig tips, idéer och önskemål så ni vill läsa min blogg.

Peace
Izabelle

Kommentarer
Postat av: cajsa

sv; vad bra tt det är bra med dig :)

med mig är det super :)

2009-09-14 @ 20:03:19
URL: http://baracajjsaa.blogg.se/
Postat av: Farbror Barbro

Taxi?

2009-09-14 @ 21:47:39
URL: http://www.kycklingtand.se
Postat av: Marie

bara inte nr 3.det är inte roligt att vara deprimerad har jag hört!puss mamma

2009-09-14 @ 21:54:34
Postat av: Pierre

Ja den var riktigt seg den dagen :O

2009-09-15 @ 11:02:48
URL: http://pierreolzzn.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Jag kör på 2 mor!

2009-09-15 @ 15:31:12
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Nej farbror barbro så rik är jag inte :D

2009-09-16 @ 11:49:33
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0