Recentiorsfest och hemmamatch mot AIK

Tjue bloggen.

Förlust mot Malmö i fredags. Matchen kan jag inte uttrycka mig så mycket om med tanke på att sändningen jag köpte på s24 bara hackade hela tiden. Måste vara fel på vårt internet för s24 fungerade felfritt för andra som jag vet såg på den. Av det jag såg drog Troja på sig onödiga utvisningar fast domaren missade en del fula grejer Malmö gjorde, så det borde varit med jämnt mellan lagen i slutet angående utvisningsminuter. Tycker jag i alla fall! I slutet av 3:e fick nog Troja en nytändning. Håkansson tryckte in ett mål men då var det för sent att ta över matchen. Slutresultat 4-1 till Malmö.
Idag är det nya tag mot AIK hemma och nr11 är tillbaka. Hoppas det går felfritt för honom idag, alltså utan skador och sådär. Känns som att det kommer gå bra för Troja idag, hemma är de extra starka och spelar de som de tillslut gjorde mot Björklöven behöver vi inte vara oroliga för en förlust.
Själv vet jag inte om jag hinner kolla på matchen, ska höra mig för om lite olika alternativ.
Annars får ni Trojafans där ute heja åt mig med!

Imorgon är det recentiorsfest i Lund. Alla ProCivitas ettor, både Växjö, Malmö och Helsingborg ska dit. Jag har klänning och sånt klart, skönt! Det ska bli sjukt roligt.

I helgen stannar jag i Växjö och det gör Evelina med, första helgen vi har här tillsammans. Hon har bara åkt hem hela tiden ;). Vi ska i alla fall göra pannkakor tror jag vi bestämde, sen måste vi eller i alla fall jag plugga en del med. Matteprov, rättskunskapsprov och samhällsprov inom de närmsta veckorna. Även inlämning i FEk.

Nu ska jag göra mig klar så jag kan gå ner och ha företagsekonomi. Sovmorgon till 10 är skönt!

Puss
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja heja får väl din pappa göra!!Ha det såå kul imon.Puss Mamma

2009-09-30 @ 19:46:44

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0