Snart Premiär :D

Hej!

Jag är suuuuuuuperglad :D! Jag missar inte premiären haha (a)!
Åker ner och möter upp min kära far som jag sen ska se den med och följer med honom hem. Sen att jag får gå upp halv fem på morgonen på fredag för att ha bussen halv sex det får man försöka glömma sålänge.
Får ju se premiären det är det viktiga!

Idag började dagen sådär bra.. Jag gick upp som vanligt och skulle bara kissa innan jag och Evelina skulle käka frukost. Precis när jag ska ta i dörrhandtaget så ringer en signal från någon konstig klocka fast det tänker jag inte så mycket på. Men sen inser jag att samma signal ringer med jämna mellanrum och inser att det är brandlarmet.
Det vara bara att banka på alla dörrarna och hämta ett par skor och gå ner för alla sjuhundraelvatusen trappor. Vårt brandlarm gick 07.20 (y). Kalaskul. Sen fick vi stå där ute i 100år och vänta på brandkåren som var sega. Sen insåg alla att det var falsklarm och fick gå in igen.
Efter skolan jobbade vi lite med vårt fiktiva företag och jag och Evelina gjorde matteläxan.
När vi hade ätit kollade vi sista avsnittet av Ebba & Didrik så nu ska vi gå över till One Three Hill hoppas jag. Sen blev det film hos Christoffer och efter det Andra Avenyn i min ensamhet.
Nu ska jag platta håret och läsa lite FEk som godnattsaga.

Ha det bra alla!
Peace
Izabelle

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0