Tår i ögat.

Tjo babes sitter nu på Evelinas "ProCivitas dator". Den är riktigt pimpad! Evelina duschar och jag tycker att hon ska bli klar nu så vi kan glo på "Ebba och Didrik". Imorse mådde jag inte bra alls men var i skolan under fotograferingen och på sista lektionen i alla fall. Simon sprang och gömde sig när han såg mig då han är fast besluten om att jag har svininfluensan... Det har jag inte och Simon är elak förutom när han lånar ut sin tröja.
Nu har Evelina kommit men hon har ju 1000000000 saker att göra innan vi kan kolla.
Jag orkade inte ta outfit bild idag när jag inte kände mig helt hundra men jag hade i alla fall en blommig hög kjol och ett linne från H&M, ett par svarta leggins, svarta Kawasakiskor och en svart kofta från Gina.

Imorgon blir det att boka biljetter till Lakers-Troja matchen i november för biljetterna släpps imorgon och jag ska ha bra plats. Ska också boka biljetter till Troja-Lakers matchen som är i oktober, det får bli ståplatser för alla bra sitt är slut. Jag tycker ändå det är mycket roligare att stå när det är derby. Askalas stämning och ännu bättre tryck. Blir att öva upp hejaramsorna innan dess.
Jag älskar också min kära mor för hon har fixat denna säsongens autografer till mig. Inte illa när hon känner en av Trojanernas mamma. Ibland är min mor bra att ha fast hon hejar på Lakers bara för att jävlas.
Själv missar man ju seriepremiären nästa torsdag mot Almtuna för att det inte går några bussar hem till Växjö igen på kvällen. Tack så mycket för det Länstrafiken och kommunen. Ni tänker inte på att det kanske bor Trojafans i Växjö som är under 18 och utan körkort.. Nej nej!! Skit i mig bara :(!
Jag längtar i alla fall tills att jag får kolla på en match för jag saknar mina hockeyvänner, stämningen och allt runtomkring. Sen saknar jag att se mina pojkar vinna. Jag längtar helt enkelt.

Imorgon ska jag leka med min bästis hoppas jag. Det var hundra år sen vi sågs :o. Jag har också sovmorgon till tio imorgon det ni.. Det skulle ni vilja ha va? Synd att ni inte går på världens bästa skola då som jag gör!

Nu börjar Eve bli klar och vi behöver datorn för att se på vårt kära program men innan jag slutar ska jag ge dagens ris och dagens ros.

Dagens ros: Evelina får dagens ros för alla härliga skratt och tabbar hon fått mig att genomlida under dagen. Skolan är så mycket bättre med henne och hon är bäst. Sådeså!!!

Dagens ris: Länstrafiken och småkommunerna får det för att de har skapat så dålig förbindelse. Gäller när man ska åka mellan Växjö och mitt andra hem samt då att man inte kan ta sig tillbaka till Växjö från Ljungby efter hockeymatcherna. Skäms på er! Jag vill väl kolla hockey fast jag har flyttat? Jag mena det borde inte vara så svårt att fixa????? Aja, ni får dagens ris i alla fall för att ni förstört denna hockeysäsongen för mig och därmed gett mig en tår i ögat!

Peace
Izabelle


Kommentarer
Postat av: Marie

kanske skulle kolla den där matchen!!

ses imom puss mamma

2009-09-10 @ 22:17:02
Postat av: Izabelle

SKA DU KOLLA BLIR JAG SUR OM JAG INTE FÅR FÖLJA MED!

2009-09-11 @ 23:14:30
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: cajsa

vill bara säga att din blogg var super fin :)

allt bra med dig? ;)

2009-09-13 @ 10:47:00
URL: http://baracajjsaa.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0