Kolboda :)

Tiddelo.

Är hemma på Internatet och i storstaden efter tre härliga dagar på Kolbodabaden. Alla ettorna åkte i onsdags och när vi kom fram fick vi hitta på lite olika saker klassvis. Min klass började med femkamp där klassen blev uppdelad i tre lag, mitt lag kom tvåa. Vi "åkte skidor", flyttade vatten, la pussel och lite andra teamgrejer.
Efter femkampen var det vila och lunch sen blev det paintball.
Jag vet fortfarande inte om det gör ont för första rundan sköt jag och Evelina upp alla våra kulor så vi åkte ut för vi var livrädda. Andra rundan råkade jag ta fel vapen så där var bara fyra-fem skott kvar så de tog slut ganska snabbt. Vad jag ville komma fram till var väl egentligen att jag inte blev träffad.
På kvällen blev det bus, vi bodde i sexbäddars rum och alla sprang runt hos alla. När jag och Evelina väl lagt oss hör vi något ljud som vi senare kommer på låter som när man flyttar utemöbler och skrapar de lite i marken. å glipar vi försiktigt på gardinen och ser två buspojkar ställa för vår dörr med utemöblerna, det roliga var att de visste inte att vi såg dem. Sen välte bordet och tappade sina ben och jag, Mikaela och Evelina kunde inte laga det så det fick buspojkarna göra. Måste bara säga att Mikaela var jätteglad på busarna.. Haha!
På torsdagen var det frukost tidigt och sen en föreläsning. Den var inte riktigt i min smak då jag tyckte att det bara pratade om fotboll, hur det kändes att byta lag och så vidare. Jag är totalt ointresserad av det men vår rektor flikade in ibland och vände det de sa så vi samhällare och naturare förstod att vi också kunde ha nytta av vissa grejer. Jag hade ont i benen och höll på att somna i vilket fall som helst.
Efter var det en lektion av några tvåor i vett och etikett, det var roligt faktiskt!
Sen var det dags för Kolbodabanan, det var inte kul... Det spöregnade. Inte lite då utan mycket ;). Jag var så blöt i slutet att det till och med rann vatten på min rygg. Men man dör väl inte av lite regn. Sen var det vila och duscvh och fixa sig som gällde.
Vid sju var det finmiddag som gällde, god mat som senare dansades bort under kvällens disco.
Efter det fantastiskt roliga discot var mina fötter döda och jag och Mikaela gick in till Fredrik och August och pratade medan Evelina spelade kort med de andra grabbarna.
Sen gick vi och la oss och tur var väl de för dagen efter var dett upp tidigt igen och äta frukost. Sen var det dags att städa rummen efter det satt vi i konferansrummet och väntade på lunchen i några timmar. Alla var sjukt trötta och satt för sig själva med musik i öronen. Efter lunchen åkte vi hem igen.
Fick som vanligt ett varmt välkomnande på åttan och jag hade saknat dem lika mycket som de saknat mig hihi.
Vi åt tillsammans på internatet, lasagne som var sjukt god. Passade på att ta lite i en matlåda så jag hade lunch till idag. Sen gick vi och köpte frukost till idag vissa bakade och sen glodde vi film . Mysigt :D!

Det var allt som hände så nu vet ni det :D!
Ha det gött!
Izabelle

Kommentarer
Postat av: anh

och jag saknar dig massor! <3

2009-09-05 @ 19:32:39
URL: http://annnh.blogg.se/
Postat av: Marie

vad snygg blogg.ha det gott o ses snart.kramiz mamma

2009-09-06 @ 10:23:26
Postat av: Izabelle

Tack! Farbror Pontus som fixat, man ser inte kommentarerna bara får be honom fixa det.

Japp det gör vi!

2009-09-06 @ 10:33:58
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vad snygg layot du fixat, även om man inte ser kommentarerna :) <3

2009-09-06 @ 14:15:44
Postat av: Izabelle

Tack kära du. Får be honom fixa det ;)

2009-09-06 @ 16:14:47
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: carita

oohh villken läcker blogg!!! Du verkar trivas i storstan :) Härligt! Hoppas vi ses snart! kramiz/C

2009-09-06 @ 20:55:25
URL: http://www.citablogg.blogspot.com/
Postat av: Anne

2009-09-07 @ 19:30:51
Postat av: Anne

Instämmer med tidigare skrivare, bloggen är mycket tilltalande, precis som du!!!



Vi ses!

Anne

2009-09-07 @ 19:32:30
Postat av: Izabelle

Tackar :) !

2009-09-07 @ 22:18:43
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0