Derbyvinst och snötrött

Hejsan allihopa.

Derbyt slutade med straffvinst till Troja och jag kunde inte vara annat än överlycklig. Känns som om det har gått bättre denna omgången och vi får hoppas på att de klättrar några platser till och sen är det bara att se fram emot nästa säsong. Jag tror toppen av allsvenskan och botten av elitserien blir oförändrade. Men botten i allsvenskan och toppen i division 1 kan nog komma att förändras. Jag tror Oskarshamn åker ner och TAIF går upp. Vad tror ni?

Snart är det sportlov och det är efterlängtat. Alltid skönt att vara ledig.
Det har varit och kommer vara rätt lugnt denna veckan annars. Ska plugga på lite småsaker och fixa CV och sådär.

Alla hjärtans dag har det också varit och dagen tillbringade jag med min pojke, vi åt ute och kollade på "Farsan" på bio. Det var en film helt i min smak. Perfekt för min humor. Länk till trailer här: http://www.youtube.com/watch?v=2U96u1RythI .

Skulle vara skönt om snön kunde smälta bort så det kan bli sommar. Jag är trött på kyla och snö nu. Jag vill ha sommar. Tiden går sjukt fort tycker jag, om bara 4 månader slutar jag första året på gymnasiet och det känns inte som det var längesen jag gick i 9an. Rätt var det är tar man väl studenten och måste hitta jobb. Ser fram emot det men ändå inte. Rätt tryggt och skönt att gå i skolan ju.

Nu ska jag fixa lite mat och ni får ha det bra.
Peace
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Nelly

Japp de tkr jag med :D Men nu åker jag ju hem varannan helg så ska hem i helgen å sen kommer jag över påsk å förhoppningsvis helgen efter igen så nu blir de kanske 3 helger :)

2010-03-24 @ 18:52:44
URL: http://nellan9.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fråga: Har det slutat att snurra i huvudet nu? Saknar dina "snurr"!



Kram

Anne

2010-04-15 @ 20:04:45
Postat av: Izabelle

Jag har helt enkelt en hel massa annat att göra och prioritera och har inte lika mycket o skriva om när det är hockeysäsong.

Kram

2010-04-26 @ 15:52:55
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0