Längtar till derby..

Hej i snön.

Bussen hem går om mindre än 2 timmar och det ska bli ganska skönt att komma hem lite. Helgen består av god mat, familj, NHL, clownfest hos min kusin och en massa chill förhoppningsvis. Helgerna går sjukt fort, det gör väl i och för sig veckorna med. Känns som man har något speciellt att göra varje vecka.

Nästa vecka är det derby i Växjö och Trojanerna är förhoppningsvis taggade till 1000 så vi kan få vinna 1 derby match i alla fall. Har varit starka på bortaplan de sista matcherna och slog Borås borta med för första gången på länge. Jag är i alla fall taggad till tusen och ska ta med mig min Edd så ska vi stå och stämma till sång i klacken. Sitta är inte roligt ^^!

Vaknade halv 9 idag trots att vi hade studeidag men men that's life. När jag vaknade fick jag i alla fall en god nyhet, min älskling har tagit körkort. Grattis!

Nu ska jag packa ner det sista och äta lite innan jag beger mig till bussen och träffar min pojk.

Ha det bäst alla.
Izabelle

Kommentarer
Postat av: 'sannakaiisson

Ha en bra alla ♥ dag!



Kramar från Sanna!

2010-02-14 @ 11:17:43
URL: http://sannakaiisson.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0