Se "Snabba Cash"!

Hejsan.

Såg "Snabba Cash" igår då och den var mycket bra tycker jag. Jag har inte läst boken så jag har inte så mycket att jämföra med. Men sevärd helt klart. Jag blev lite rädd för att min pojkvän hade bokat till fel film när vi satt i salongen för medelåldern av människorna där inne var lätt över 45. Men han hade bokat rätt och jag antar att de hade läst boken och ville se filmen. Ur min synvinkel är det nog en film för de under 45 men man kan ju tycka olika.
Skolan idag var rätt chill. Lite ekonomi och sådär sen fick vi se och delta i politisk debatt mellan Socialdemokraterna och Moderaterna. Det var mycket intressant så att säga. Debatten var slut vid halv 3 men vid halv 4 var det minst 20 elever kvar och ifrågasatte och undrade. Vid 4 var vi 5-6 elever kvar. Sen gick jag för jag inte pallade mer. Men det var väldigt lärorikt och jag tyckte det var intressant. Man fick starkare uppfattning om de båda partierna sen om det var negativt eller positivt för respektive parti kan jag ju hålla för mig själv.

Jag är trött på snön för er som vill veta och jag längtar till fredag. Jag gillar helg! Nu ska jag läsa min engelska för att sedan gå ner och äta pasta carbonara. Efter den blir det en del pluggande till och sen blir det OTH med Evelina.

Puss
Izabelle

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var roligt att läsa.Ha det gott kramiz mamma

2010-01-27 @ 20:21:33
Postat av: anh

jag gillar du har börjat uppdatera igen ;) fortsätt så :'D

2010-01-28 @ 19:00:54
URL: http://annnh.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0