50 dagar kvar.

Första veckan efter påsklovet snart slut då, är sjukt skoltrött men kämpa på. Läxor varje dag, inlämningsarbeten, prov och redovisningar. Det tar aldrig slut.
Renskrivit musikarbetet, fixat text och skiva till låten som ska framföras på skolavslutningen, börjat på slöjdarbetet och snart gjort boken om mig själv inlämningsklar!
Vår svenskalärare som även är min mentor kommer tillbaka på måndag, skönt!
Imorgon är det sista Saftis Balders, jag har biljett nummer 6, fett va?
Blir lite folk här hos mig innan, närmare bestämt 8st :D. Träffa alla Tingsrydare med.
Kommer bli sjukt kul!
Längtar så, haha. Den 22e maj blir det nog Björket med alla bästa med.
Om 50 dagar e de skolavslutning, dock inte 50 skoldagar, vi ska till Berlin på klassresa snart med!
Ha de fint alla!
Puss och Kram Skumban.


Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0