Hej positiva tanke.

Hejsan.
Vet att jag är oerhört aktiv här nu för tiden.. Faktiskt mina lärares och skolans fel, sjukt mkt och göra och allt ligger i maj. Snart hejdå 9an iaf... Imorgon ska vi springa wiiie, bäst kondition + att all pollen gör att min astma kommer fram, kommer väl i mål nån gång förhoppningsvis. Varit på körskola idag, sjukt tråkigt. Jag somnade nästan, men jag o mamma ritade så fiiiiiiiiint :). Sjukt äcklig film man fick se med :(..........
Imorgon är sista dagen i skolan innan helg, något positivt.. Sen ska mamma ha 40års fest. Jag har lovat att baka kladdkakor till alla gästerna snäll som jag är. Vad vore hon utan mig? Sen på kvällen ska jag åka med farmor o farfar till Växjö. På fredag ska jag på bio med nisse och hans kompisar, i guess. På lördag ska jag färga håret och klippa mig. Hej blonda slingor. Sen ska jag hem igen och plugga kemi, engelskaredovisning och musikredovisning. Min söndag är räddad <333333333333
Nej nu ska jag nog typ sova, har ju inte blivit allt för tidigt de andra dagarna..
Pusshej.

Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0