Vårkänslor

Jaha, snart påsklov då, bara en vecka kvar. Alla jobbiga prov som skulle göras innan lovet är gjorda iallafall.
Vädret är underbart, känns som om sommaren kommit nu direkt.
Våra klasströjor har kommit, måste bara ha in pengar så jag kan hämta ut dom, man känner verkligen hur 9an börjar gå mot sitt slut. Har börjat virka en schal på slöjden som jag ska ha över skolavslutningsklänningen. Jag längtar verkligen, helt sjukt mycket.
Man märket att sommaren börjar närma sig, byn blir full av folk som hänger på sina vanliga ställen, alla moppar kommer ut och de som vill visa upp sig och sina bilar genom att köra så det ryker.
Påsklovet blir nog rätt lugnt, blir nog inget Växjö. Mamma fyller år, vi ska fira påsk hos mormor och min farbror kommer, kanske blir Öland med dom en sväng också.
Idag har jag bakat frallor och sen har jag och min kusin bakat kanelbullar, han är här fortfarande och ska sova hos mig. Man får agera barnvakt ibland, vi kollade Wall-e innan och nu kollar vi på På andra sidan häcken!
Får se om det blir Bengtsberg eller Ante till troja nu då, egentligen spelar det mig ingen roll, klart Ante har ju Troja i blodet, men Bengtsberg är ju inte dum han heller!
Vi får väl se.
Ha det gött alla, puss!


Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0