Fin länk!

"Petter Sandström fortsatte att storspela"
http://svtplay.se/v/1385212/ishockey/troja_ljungby-leksand_5-3

Fick länken av min vän Jontus, se och njut! Sjukt härligt, väcker fina minnen!

Vad jag menade med citatet där uppe var inte att jag tyckte han var dålig eller något, det var heller ingen ironi i. Jag har alltid tyckt han platsar och är en bra målvakt, alla kan göra misstag. Många vet det, ingen är nog fri från att ha gjort misstag. Jag menade nog mer: Där ser ni!! Alla som sagt att han vart dålig och sånt, ni måste minnas matcherna han storspelat i också. De är många och bland annat i denna!
Den matchen han inte stod i playoff, gick ju inte bättre än den han stod så.
Jaja, whateverer.. Jag tycker han är en bra målvakt och jag är glad över att han stannar, känns tryggt att ha en så pass bra målvakt som andra målvakt. Det kommer gå kanon!

Kommentarer
Postat av: emilia widerström

svar: okej , de va ju inte så farligt! :)

jag såg en tjej som hade en blommig rätt så tunn jacka i min skolkatalog och har sen dess undrat vart de finns sånna, men nu vet jag ;D hehe

2009-08-13 @ 15:42:58
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0