Kolboda nästa

Heeeeej!

Varit lite oaktiv här då ja. Men jag ska bättra mig, lite mycket nytt nu bara att komma in i.
Imorgon är sista dagen för denna skolveckan för vi ska till Kolboda på onsdag! Alla 1orna ska spela paintball bland annat. Är sjukt nervös för det, någon som spelat som vet om det gör asont?
Skolan flyter på som den ska och jag stormtrivs. Alla lärare är skitbra. Det är bara två veckor sen vi började skolan och allt känns redan perfekt. Detta valet jag gjorde om att flytta och börja här är definitivt inget val jag kommer att ångra.
Man lärde känna alla 1or på internatet redan första veckan och nu känner man typ alla. Man är redan en i familjen liksom.  Kan inget annat än att rekommendera det, dock måste man vara ganska målmedveten och motiverad.
Idag var jag i skolan och efter skolan stack jag och Evelina in i stan och köpte kjolar och skor hehe.. Vi tror att vi har råd med det. Sen stack vi hem för jag hade lovat att fylla Robins matlåda hehe.. Så vi passade på att äta och stack sedan in i stan igen, vi har mycket för oss.
Väl tillbaka på internatet kollade vi på en bra serie som hon köpte på dvd för 39kr (y). Sen kom Filip och Christoffer och störde och jag och Evelina har bara fått två skrattanfall idag hehe.. När grabbarna stuckit kollade jag på Lipstick Jungle och hon satt vid datorn. Sen åkte jag upp till min familj på 8an och nu sitter jag här hehe..

Lovar att skriva igen efter Kolboda!
Puss och Peace!!
Izabelle

Kommentarer
Postat av: eweline

nu startar jag en veckansblogg tävling!

tipsa många om tävlingen & var jätte gärna med själv :)

2009-09-01 @ 16:41:13
URL: http://rrejsmar.blogg.se/
Postat av: Freddie från RixFm i Båstad med Pierre.

Ja, jag har spelat en del Paintball. Nu vet ju inte jag hur kraftfulla era markörer är, men jag skulle rekommendera att täcka benen och armarna.

Lycka till!

2009-09-01 @ 19:05:29
Postat av: Marie

ha det så kul i kolboda.paintball gör ont men är såå kul!!puss mamma

2009-09-01 @ 22:15:43
Postat av: Izabelle

Svar: Nu kommer jag inte kunna sova inatt Freddie :(... Men tack ändå (a)

2009-09-01 @ 22:35:54
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Tack för uppmuntran mor ;) nu kommer jag kunna sova ännu mindre inatt ;o

2009-09-01 @ 22:36:49
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: josefin ♥

anmäl dig på veckans blogg! :D

2009-09-02 @ 15:55:31
URL: http://lillanduvet.blogg.se/
Postat av: Freddie

Adda mig kanske?(A) skulle vara trevligt <3;D

2009-09-02 @ 23:17:05
Postat av: Freddie

Adda mig kanske?(A) Skulle vara trevligt <3;D

2009-09-02 @ 23:18:57
Postat av: Freddie

Ojsan.. dubbelpost;P Datorn har väl sitt eget liv ibland;D

2009-09-02 @ 23:22:21
Postat av: Jennie

Painball var kul men jag kommer aldrig göra om det!!

Började blöda på benet av alla smällar å har 2 år senare fortfarande 2 snygga ärr där....

Ta på dig massa kläder!!!

2009-09-04 @ 08:22:46
Postat av: Izabelle

Freddie du får skriva din msn eller ngt då ;)

2009-09-04 @ 16:07:08
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Har addat nu freddie ;D

2009-09-05 @ 11:29:47
URL: http://izaabelliie.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0