Lov, lov, ge mig lov

Hej bloggen.
Snart lov, tur det jag tror det hade tagit knäcken på mig annars.
Jag är verkligen inte pepp på skola just nu. Är i och för sig en ganska dålig dag idag. Jag var dock inte pepp igår heller. Prov i företagsekonomi B på måndag. Inte okej :(!

Vi har i alla fall julpyntat klart vår våning nu. Den är jättemysig! Snart kommer våra fritidsledare hit och ska kora en vinnande våning. Heja oss?!

Nästa vecka ska jag köpa julklappar och sånt mysigt sen ser jag fram emot att få komma hem lite. Ska bli sjukt skönt.

Har firat älsklings födelsedag och varit ute och ätit mellan pluggandet också. Kan ju tillägga att jag har världens bästa pojkvän!
Jag är mycket glad för det. Jag kan vara som ett åskmoln och hur sur som helst ändå slutar det med att han får mig skratta. Är det inte underbart så säg haha. Nej men jag har faktiskt världens finaste och bästa pojkvän. Han har bevisat att äkta kärlek faktiskt finns.

Nu ska jag diska undan lite innan juryn kommer och bedömer vår våning. Sen är det lussevaka på skolan ikväll. "21-07 jag ska inte vara där så länge. Jag måste sova inatt, jag är lite av en mes! 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bästa <3

2009-12-11 @ 00:37:27
Postat av: FILIPPA

GRATTIS!

Du har gått vidare i min veckans blogg!

Se till att få så många röster du bara kan.

Lycka till :)

2009-12-11 @ 14:57:39
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: TESSE

Jag är glad för din skull,,,han verkar ju så söt;)och Elton har ju gett Daniel toppbetyg

2009-12-12 @ 21:40:39

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0