Aj x)

Hej allihopa, skolan idag, mådde bättre. Rätt okej, massa läxor till imorgon bara, men är klar :).
Hände väl inget speciellt, har bestämt med Anh att hon och jag ska ha myskväll snart, puh de va längesen.
Idag har det inte riktigt varit min dag tror jag, eller iallafall inte när jag skulle hacka rödkål :| råkade skära fingret lite med, så nu vet jag hur köttet i fingret ser ut kan jag säga, känns för tillfället som om mitt hjärta sitter i mitt ringfinger det dunkar och gör ont. När jag såg det djupa jacket hoppade jag runt en sväng sen gick jag ner till min moster i affären under så hon fick plåstra om mig, när hon gjort det sa hon: sitt med handen högt och så började hon diska. Mitt i diskningen vände hon sig om och tittade på mig; Är du yr? Jag: Ehum, ah litegrann kanske.. Hon: Du är likblek *blandar saft* Drick detta! Jag har aldrig svimmat men det var nära ögat. Bara så alla vet haha, det är lite synd om mitt finger "/
Snart fredag, gooooosh :D. Jag saknar massor av människor, vart håller ni hus :( ?
Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: filippa

fli

2009-02-25 @ 20:19:41
URL: http://filippaah.blogg.se/
Postat av: filippa

flikkan lilla . <3333333

2009-02-25 @ 20:20:09
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0