Snart fredag

Ännu en ny dag som snart är slut. Har varit hemma idag mådde inte alls bra i morse. Fast man kan få endel gjort när man är hemma också om man säger som så.. -Renskrivit lite till i boken om mig själv, - Läst i utvandrarna, - Gjort klart bild, biologi och idrottsarbete så nu behöver man inte tänka på det mer. Nu kan man se framåt igen utan att ha massa grejer hängande efter sig ett tag. Idag längtar jag nog mest till fredag, då ska jag och far till Ljungby. Så får man träffa Filippa, hennes bror och säkert far ;). Just de, Filippa skriv till mig om du skulle sitta eller inte?!
Vi ska kolla på Troja-Sundsvall, avgörande dag om vi når play off eller inte. Att vi slår Sundsvall tror jag, men sen måste ju Leksand slå Malmö med, det gör mig mer orolig. Förhoppningsvis leker Leksand och vinner med typ 8-1. Trojamatchen börjar klockan 19.00, har vi vunnit får vi helt enkelt vämnta på resultatet från Leksand-Malmö med spänning i sunnerbohov då den matchen börjar en kvart senare. Det kan bli en bra kväll, når vi inte play off är jag nöjd ändå, som "nykomlingar" är det bra att komma 8a! Mycket bra trupp denna säsongen och ett mkt bra TS!  Ser redan fram emot nästa säsong, men hoppas själv klart på play off!
Imorgon blir det nog skola bara jag mår bättre. Kanske blir Växjö på lördag, får se lite :) .
Nu vet jag knappt vad jag ska skriva mer, eller jo Grattis säger vi till Calle idag 18 år stora pojken.
Msn nästa nu, hejdå :)

Kronobergs stolthet <3
KRONOBERGS STOLTHET <3

Kommentarer
Postat av: filippa

verkligen kronobergs stolthet.<3

vi tar de på msn. :)

2009-02-24 @ 19:19:08
URL: http://filippaah.blogg.se/
Postat av: Kycklingtallrik

Vilken fin blogg du skaffat nu :) Alltid kul att läsa lite längre texter. Väldigt fin bild med! (Y)

2009-02-24 @ 19:23:07

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0