Första inlägget

Hej, ny blogg nu då ja. Filippa som fick mig att börja skriva igen.
Första skoldagen idag efter sportlovet som tillbringades i Österrike. Skolan var väl helt okej.. Helt sjukt att det bara är 70 skoldagar kvar, om man räknar bort helger och lov (tror jag). Vart har all tid tagit vägen, 9år . Grundskolan är snart slut jag kan inte riktigt fatta det. Ni som är yngre, ta vara på tiden i högstadiet för den flyger er ur händerna. 9an är nog den som gått snabbast. Snart står vi där längst fram i kyrkan och får våra slutbetyg, slutebetyg det låter läskigt. I slutet av högstadiet förändras allt, man dras åt olika håll växer upp olika snabbt och söker olika linjer, skolor och städer när det kommer till gymnasiet. Jag är en av dem som sökt mig utanför kommuen, det känns härligt, nytt folk, nya lärare o ny stad, hoppas på det bästa! Tänk snart kan man inte leva på sina föräldrar längre, framtiden skrämmer mig lite fast ändå inte, grymt många nya möjligheter. Fast alla vill vi väl framåt, ibland går tiden lite väl fort bara.


Kommentarer
Postat av: filippa

hehehe, <3

2009-02-23 @ 21:20:40
URL: http://filippaah.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0