Bästavän!

Underbar kväll med Jossi igår......
Träffade Pontus och Pierre, ni vart saknade hoomiees. Dom var så bruna så jag kände mig som en vit krita he-he. Rixfm var bra eller hur Jossi??
Vi mötte Danny i "stan" och jag reagerade knappt, jag har aldrig fattat den där hysterin till kändisar? När vi väl vaknade idag gick vi till Maxi och köpte frukost sen åt vi sen gick vi en lååååååååååång promenad på stranden precis i vattenkanten. Sjukt mysigt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, så otroligt glad att jag har dig hjärtegull, min bästa vän. Efter den långa strandpromenaden gick vi till Maxi igen för att denna gång köpa lunch/kvällsmat. Sen kom min papi och hämtade mig.
Jag har varit sugen på Mc Donalds jordgubbsmilkshake typ i över en vecka.. Så jag och pappa stannade och köpte en. Tror ni jag fick jordgubb? Nej jävla vanilj, det var väl inte det jag ville ha? GAAAAAAAH! Så sur blev jag :(. Men den smakade lite jordgubb i botten i alla fall, jag tror jordgubb var slut så fyllde dom resten i muggen med vanilj. FY!

Nu är jag inte i ett rosa moln utan i ett svart åskmoln!

Peace!!!!

Kommentarer
Postat av: josefine nilsson

underbara bella, taaaack för dessa dagar. det är så sjukt underbart att vara med dig. du är min allra bästa vän ska du veta!



och det där med åskmoln även om man skulle ta det med en nypa salt så blir det ju självklart inte så eftersom man tror på det så mycket. men vi får se vad han säger till dig nu. nu menar jag det, dom ska inte komma undan så lätt.

2009-07-10 @ 19:58:18
URL: http://josefinelinanilsson.blogg.se/

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0