G A L 1

Helt galet... Eller gal1 som jossi hade sagt.
Idag är det 40 dagar kvar till jag flyttar. BARA 40 dagar ;o. Hur ska jag klara detta? Börjar få lite panikångest över det, eller jag vill ju det, mer än allt annat dock men ändå. Stort steg, bigtime!
Jag har börjat inhandla lite grejer som jag ska ha med mig, känns konstigt faktiskt!

Jag menar, ah det är dags att börja om nu, testa på något nytt!

Imorgon blir det troligtsvis rix fm med Josse Bosse, jag gillar att rimma jaao!
Ska på rix fm i växjö med i augusti ju, najs!
På torsdag blir det förhoppningsvis Växjö, längtar ;*.

Idag blev jag så sur på min lugg, ingen frisör kan få den som jag vill ha den :(?! Så jag tog fram saxen och klippte själv, nu är min lugg som jag vill ha den. Är det någon som behöver hjälp med luggklippning är det bara att komma hit, jag är rätt grym på det faktisk. Kanske skulle satsa på en yrkeskarriär som frisör? Nja, har ju bestämt att jag inte ska bli något som någon i släkten är, så där sprack den idén.
Sommarregnet fortsätter falla tråkigt nog, fast det skulle ju bli dåligt väder denna veckan.. Hoppas vädernissarna har fel. Vill att det ska vara fint väder om man ska gå runt i Växjö ju. Snart ska jag och min mor samt far äta ostbricka och jag har paxat tvn. Ha det fint alla ni 2-3st som läser min blogg och ALDRIG kommenterar!
Puss på er!


Kommentarer

Jag blir jätteglad om du skriver något här:

Vad heter du?:
Tänker du komma tillbaka?

E-postadress: (bara jag kommer att se den)

Har du blogg?:

Skriv på nu kära du:

Trackback
RSS 2.0